My Mini Cooper S
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: My Mini Cooper S
Ok, wel mooi dat je met een klep die ruimte kan afdekken. Ik weet dat jij van de OEM artikelen bent Jos maar voor dat geld had ik zelf een deksel gemaakt en bekleed. Ik had het dan zelfs tot achter door laten lopen en in het midden een piano scharnier zodat er een vlakke vloer ontstaat. Ziet het er straks wel weer gaaf uit. We gaan het volgende week wel bewonderen 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ik heb voorbeelden gezien van vlakke en zelf in elkaar geknutselde vloeren en vindt het niet mijn ding.
Een aantal weken terug heeft er zo'n ding een tijdje te koop gestaan op teilemarkt dus ik heb de kans gehad maar ik vind het echt niet mooi.
Een aangezien ik geen wasmachines en ijskasten in de MINI ga vervoeren heb ik ook geen vlakke laadvloer nodig want ik ga niks laden.
Hatch voor max 2 personen, das al
Hoop dat het allemaal klaar is voor Bemmel.
Sorry Milco, ik ben idd van de oem dingetjesSchroefie schreef:Ok, wel mooi dat je met een klep die ruimte kan afdekken. Ik weet dat jij van de OEM artikelen bent Jos maar voor dat geld had ik zelf een deksel gemaakt en bekleed. Ik had het dan zelfs tot achter door laten lopen en in het midden een piano scharnier zodat er een vlakke vloer ontstaat. Ziet het er straks wel weer gaaf uit. We gaan het volgende week wel bewonderen

Ik heb voorbeelden gezien van vlakke en zelf in elkaar geknutselde vloeren en vindt het niet mijn ding.
Een aantal weken terug heeft er zo'n ding een tijdje te koop gestaan op teilemarkt dus ik heb de kans gehad maar ik vind het echt niet mooi.
Een aangezien ik geen wasmachines en ijskasten in de MINI ga vervoeren heb ik ook geen vlakke laadvloer nodig want ik ga niks laden.
Hatch voor max 2 personen, das al

Hoop dat het allemaal klaar is voor Bemmel.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Vanochtend moeten werken en na afloop de MINI even gewassen en gepoetst en hem maar daarna weer eens vertroeteld met een beetje Ice.
Toen was ie foto waardig, dus even naar de Cacao fabriek in Helmond gereden en een paar plaatjes met de Iphone geschoten.
Valt niet tegen

Toen was ie foto waardig, dus even naar de Cacao fabriek in Helmond gereden en een paar plaatjes met de Iphone geschoten.
Valt niet tegen

- speedy
- NMC Legend
Bericht
moeten we alweer nieuwe mods verzinnen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice shots Jos 

F56S JCW PRO LCI
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
NEEEEE
Ik app wel als ik hulp nodig heb of het even niet meer weet.
Op dit moment nog meer plannen dan geld, dus eerst wat gepland is doen, dan de balans weer vinden in mods en euries.
speedy schreef:moeten we alweer nieuwe mods verzinnen?
NEEEEE

Ik app wel als ik hulp nodig heb of het even niet meer weet.
Op dit moment nog meer plannen dan geld, dus eerst wat gepland is doen, dan de balans weer vinden in mods en euries.
- Batje
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Onbalans is ook balansBatje schreef:Haha nee dat heb ik opgegeven die balans.

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Er zullen nog wel wat beter foto's met een opgeruimde kofferbak komen, maar toch ff vlug showen dat de rearstrut en de rearseat delete een feit zijn.
Vandaag belde de dealer op dat de afdekplaat binnen was, dus snel even in mijn pauze op en neer gereden en die grote doos opgevist.
Is een standaard afdekplaat voor de GP2, maar past perfect, niks rommelen of rotzooien, inleggen, vastklikken en klaar.
De RVS strut past mooi in het geheel en ik ga hem vooralsnog geen kleurtje geven. Eerst zo maar eens een poosje aankijken.
Geen beugel of kooi dus, maar een rearstrut.
Mijn MINI is geen ring tool, dus ik vind het zo eigenlijk wel mooi, beetje chique sportief

Vandaag belde de dealer op dat de afdekplaat binnen was, dus snel even in mijn pauze op en neer gereden en die grote doos opgevist.
Is een standaard afdekplaat voor de GP2, maar past perfect, niks rommelen of rotzooien, inleggen, vastklikken en klaar.
De RVS strut past mooi in het geheel en ik ga hem vooralsnog geen kleurtje geven. Eerst zo maar eens een poosje aankijken.
Geen beugel of kooi dus, maar een rearstrut.
Mijn MINI is geen ring tool, dus ik vind het zo eigenlijk wel mooi, beetje chique sportief

Laatst gewijzigd door Baseman op 17 aug 2016, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er goed uit Jos, vrijdag eens even rustig inspecteren

F56S JCW PRO LCI
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat ziet er toppie uut Jos en nu ff de rem erop he ! Die Fiat van Monique mag wel een navi update krijgen hoorde ik recent 

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Mooi geworden Jos ziet er strak uit.maar met achterbank vind ik een mini mooier.
My Thunder Grey!

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Dat ziet er echt top uit man!!! Merk je verschil in de wegligging / handeling van de wagen?
Onze sponsors