Gisteren had ik mijn wielen gedemonteerd om ze weer eens goed schoon te maken. Ik bedacht me daarbij dat ik de bijbehorende naafdeksels nooit gemonteerd heb. Dit was een bewuste keuze; ik ben altijd fan geweest van de meer racy look die de RC's hebben zonder die deksels. Maar gisteren vond ik het toch tijd om ze er eens op te knuppen. Aart heeft er destijds behoorlijk in geïnvesteerd om ze opnieuw op te maken, dus de deksels verdienen het op zijn minst om eens gemonteerd te zijn geweest in plaats van alleen maar te verstoffen. Het resultaat valt mij niet tegen. Vind ik het mooier dan de look zonder de naafdeksels? Nee, dat niet; het is anders.De uitstraling wordt er wat minder racy van, eerder wat chiquer. Naar mijn mening misstaat het zeker niet. Soms wil je gewoon even wat anders en voor de verandering laat ik ze er voorlopig even op zitten. Ben wel benieuwd naar jullie voorkeur, dus laat maar horen...
Leuk dat je de kappen er toch eens op hebt gezet! Ze misstaan zeker niet, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar de meer racy look zonder kappen.
Ik zou ook zonder kappen doen. Vind ik persoonlijk ook mooier. De kappen hebben soort van andere glans waardoor de kleur anders lijkt ofzo.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
And the modding goes on! Ditmaal was het interieur aan de beurt en daarvoor heb ik beroep gedaan op de skills van Chico. Chico heeft het dashtop, de downtubes, de armsteunen en de handrem(+ balg) onder handen genomen en voorzien van een laagje leder met blauw stiksel. De kleur leer matcht goed met het leder op de stoelen en het blauw sluit goed aan bij de Hyper Blue delen van het dashboard en de deurpanelen. Wat geven deze mods een boost aan het interieur, zeg! Alles oogt ineens een stuk luxer en het interieur ademt direct meer kwaliteit uit. Ben er superblij mee! Nogmaals dank aan Chico voor het vakwerk!