Macs hyper blue R53 *winterschoenen
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Macs hyper blue R53 *Brakes!
Dat zijn weer mooie updates, die remmen zijn echt een stuk groter zeg, die bijten zich waarschijnlijk lekker vast 

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Die remmen zijn heerlijk en zullen zeker een enorm verschil maken tov de zeer matige R53 remmen.
Ben wel benieuwd naar het verschil wat jij merkt van die veerpootbrug. Dit is namelijk een mod die bij een R53 eerder af te raden is...
Sent from my iPad using Tapatalk
Ben wel benieuwd naar het verschil wat jij merkt van die veerpootbrug. Dit is namelijk een mod die bij een R53 eerder af te raden is...

Sent from my iPad using Tapatalk
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Remmen zijn wel vet. Goede tandartsverzekering?
@brightness: heb zelf ook een veerpootbrug geplaatst in mijn r53. Waarom juist niet bij de r53? Ben even benieuwd.
@brightness: heb zelf ook een veerpootbrug geplaatst in mijn r53. Waarom juist niet bij de r53? Ben even benieuwd.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
^^ dat! De voorkant van een MINI moet je niet willen verstevigen. Dit zorgt alleen maar voor meer onderstuur. Een beter idee is een anti-roll bar aan de achterzijde. Stuurt hij een stuk lekkerder van..
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Die veerpootbrug vind ik echt een aangename verandering in de wegligging. Ik ervaar geen extra onderstuur, maar hij blijft nu mooier vlak in de bochten. Dus als je het aan mij vraagt... meteen doen. Heb trouwens van tevoren niets gelezen of gehoord over negatieve gevolgen van het plaatsen van een verpootbrug, dus ben wel blij dat ik er tevreden over ben 

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Heb zelf nog weinig last gehad van onderstuur voor mijn gevoel dan. Ga ik dan niet hard genoeg?
.

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Macs hyper blue R53 *winterschoenen
Ik had mijn S spokes met winterbanden voorzien van een mooie laag plastidip en wilde die gaan plaatsen, maarrrrr die verrekte K-sport remmen passen niet in de velgen
Dus verschillende spacers geprobeerd, maar ook dat wilde niet lukken.
Daarom maar weer eens contact opgenomen met Davy in de hoop dat hij nog een setje had liggen die wel zouden passen. Helaas geen onbeschadigde set, maar wel eentje waar ik mijn eigen bandjes omheen kon laten leggen
Davy heeft verder alles geregeld, waarvoor dank!!!
Het resultaat: Mooie OZ's die passen... zonder spacers
Maar je krijgt er geen lucifer meer tussen

Daarom maar weer eens contact opgenomen met Davy in de hoop dat hij nog een setje had liggen die wel zouden passen. Helaas geen onbeschadigde set, maar wel eentje waar ik mijn eigen bandjes omheen kon laten leggen

Het resultaat: Mooie OZ's die passen... zonder spacers

Onze sponsors