Kennismaking

Stel je hier even voor.
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

Kennismaking

18 sep 2016, 21:46

Hallo allemaal,

Vorig jaar ben ik mee geweest met een vriend van mij naar "Mini in the Bush" en vanaf dat moment echt helemaal verliefd geworden op mini's.
En nu eindelijk op mijn 20ste verjaardag (17sept) heb ik een mini kunnen kopen. Denk wel het beste verjaardagscadeau ooit, aan mezelf.
Het is een Mini Cooper S Chili uit dec-2008, en ik hoop nog aan vele evenementen mee te doen en velen van jullie te ontmoeten.
Ook ben ik nu al wat aan het rondneuzen voor dingen die ik wil aanpassen aan mijn mini. Hij is nu redelijk standaard, en ik zat zelf al te denken aan nieuwe velgen, uitlaat (systeem) en ik wilde eigenlijk een andere radio met scherm. Als u mij wat kan aanraden hoor ik dat graag!

Gr. Michael

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Kennismaking

18 sep 2016, 22:02

Welkom Michael en veel plezier hier :rijden
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

18 sep 2016, 22:15

Berthil schreef:Welkom Michael en veel plezier hier :rijden

Dank! :D
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

18 sep 2016, 22:31

Hoi Michael, welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van je mooie S :icon_top:
Tja, het is jou MINI en alles is mogelijk en mooi, Standaard of volledig gemodificeerd, het is dus aan jou wat je ermee wilt doen en wat je ervan wilt maken.
1 ding is goed om te weten, het is jou MINI en doe vooral wat je zelf wilt.
Een set mooie velgen is een super mod en meestal ook nog wel redelijk waarde vast, mits je tenminste een beetje van de stoeprandjes afblijft :mrgreen:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

19 sep 2016, 00:13

Baseman schreef:Hoi Michael, welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van je mooie S :icon_top:
Tja, het is jou MINI en alles is mogelijk en mooi, Standaard of volledig gemodificeerd, het is dus aan jou wat je ermee wilt doen en wat je ervan wilt maken.
Een set mooie velgen is een super mod en meestal ook nog wel redelijk waarde vast, mits je tenminste een beetje van de stoeprandjes afblijft :mrgreen:

Helemaal waar! Nieuw setje velgen is het eerste wat ik ga aanschaffen waarschijnlijk. Wat heeft u een prachtige mini zeg! Kan ik veel inspiratie uit halen.
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

19 sep 2016, 00:14

Niekcarfreak schreef:Welkom Michael.

Mooie Mini zeg. :icon_top:
Ja danku! :D
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2016, 03:24

Je had nooit naar Mini's In The Bush moeten gaan. Nu zit je vast aan de Mini.
Mooi om op je 20-ste al een mooie Mini te hebben.
Veel plezier met je Mini.

Al ruim 8 jaar lid van de NewMiniClub en sinds 2 maanden in bezit van een R61.
Zodoende aantal velgen te koop, die niet passen op mijn Paceman JCW.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

19 sep 2016, 10:37

nepnerd schreef:Je had nooit naar Mini's In The Bush moeten gaan. Nu zit je vast aan de Mini.
Mooi om op je 20-ste al een mooie Mini te hebben.
Veel plezier met je Mini.

Al ruim 8 jaar lid van de NewMiniClub en sinds 2 maanden in bezit van een R61.
Zodoende aantal velgen te koop, die niet passen op mijn Paceman JCW.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
hahah ik ben er heel erg blij mee! danku.
Mag ik vragen wat voor velgen het zijn? Zouden ze eventueel op de mijne passen?
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

19 sep 2016, 10:38

Niekcarfreak schreef:Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn zwarte 18inch OZ Superleggera's ga verkopen. Zitten momenteel onder mijn R53 GP maar wil eigenlijk de originele GP wielen die ik dit jaar heb laten renoveren weer eens monteren.
Op de GP wielen wil ik dan gelijk nieuwe banden laten monteren maar die moet ik nog kopen.

Ik durf ook niet zeggen of deze op jouw Mini passen, denk het wel maar weet ET waarde niet meer.
Ik zou het zelf ook niet echt weten.. maar laat maar weten als je ze wilt verkopen, misschien wel interesse :D
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

19 sep 2016, 18:43

MHspitta schreef:
Baseman schreef:Hoi Michael, welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van je mooie S :icon_top:

Helemaal waar! Nieuw setje velgen is het eerste wat ik ga aanschaffen waarschijnlijk. Wat heeft u een prachtige mini zeg! Kan ik veel inspiratie uit halen.

Dank je wel Michael :roll:
Als je er eenmaal aan begint is het einde zoek, mijn MINI is zolang als ik hem heb al "under construction" maar niet iedereen heeft daar trek in. Dat is ook het mooie van deze club, er zijn zoveel MINI's en geen enkele is hetzelfde.
Succes met het maken van keuzes en prioriteiten en wellicht tot ziens bij 1 van de meetings of ritten.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!

20 sep 2016, 00:16

Baseman schreef:
MHspitta schreef:

Dank je wel Michael :roll:
Als je er eenmaal aan begint is het einde zoek, mijn MINI is zolang als ik hem heb al "under construction" maar niet iedereen heeft daar trek in. Dat is ook het mooie van deze club, er zijn zoveel MINI's en geen enkele is hetzelfde.
Succes met het maken van keuzes en prioriteiten en wellicht tot ziens bij 1 van de meetings of ritten.

Ja precies! maar er zijn ook zoveel opties, dat maakt het inderdaad heel erg leuk. Ja dat moet wel goedkomen! tot de volgende meeting ;)
ArCadE
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

20 sep 2016, 10:13

Welkom hier en veel plezier met de Mini
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”