Dan denk ik dat je eerder een tom tom moet kopen.
Alhoewel die ook nederlands getint zijn.
Heb er geen probleem mee, vind het wel sexy.....
Zoeken op marktplaats OK, maar naar wat zoek ik eigenlijk ?
Ik bedoel, (vind niets op het internet ervan, omdat ik nietr weet wat ik moet intikken....) waar vind ik die dvds ?
En onder welke naam ?
Navigatie
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Vandaag naar dealer geweest !
Volgens hem kan je enkel een gps vanaf 2006 updaten om hem in het NL te krijgen ???!!!
En de mijne is van 11/2004
iemand ????
Volgens hem kan je enkel een gps vanaf 2006 updaten om hem in het NL te krijgen ???!!!

En de mijne is van 11/2004
iemand ????
- Eddie
- Enthousiast
Bericht
Mijn MINI is van 10/2005, geïmporteerd uit duitsland. Ik heb bij de dealer, MINI Amsterdam een software update laten uitvoeren naar v28, waardoor ik nu Nederlands gesproken aanwijzingen heb en de 3d-birds eye view.
Er is inderdaad rond 2004 een wijziging geweest van cd-rom navigatie naar dvd navigatie. En volgens mij moet, aangezien jij de dvd-versie hebt, het mogelijk zijn om hem te updaten.
Er is inderdaad rond 2004 een wijziging geweest van cd-rom navigatie naar dvd navigatie. En volgens mij moet, aangezien jij de dvd-versie hebt, het mogelijk zijn om hem te updaten.
- wiebelgroen
- One wheel wonder
- Eddie
- Enthousiast
- wiebelgroen
- One wheel wonder
- elkay
- 4 op een rij!
Bericht
Ik zit nu op versie 4-1/70.
Wat was je kwijt voor de update?Eddie schreef:Mijn MINI is van 10/2005, geïmporteerd uit duitsland. Ik heb bij de dealer, MINI Amsterdam een software update laten uitvoeren naar v28, waardoor ik nu Nederlands gesproken aanwijzingen heb en de 3d-birds eye view.
Ik zit nu op versie 4-1/70.
Onze sponsors