Check even de laatste update lijst en je PM... we hadden een afmelden voor zaterdag so you are in!marcel700 schreef:Jammer zie dit nu pas had zaterdag wel willen vrij rijden.

Check even de laatste update lijst en je PM... we hadden een afmelden voor zaterdag so you are in!marcel700 schreef:Jammer zie dit nu pas had zaterdag wel willen vrij rijden.
Marcel je moet even mailen naar mij!!!!! anders kan ik je de ticket niet toe mailen.... voor iemand die marcel anders kan bereiken... Geef dit even door aan hem.louisvdd76 schreef:Check even de laatste update lijst en je PM... we hadden een afmelden voor zaterdag so you are in!marcel700 schreef:Jammer zie dit nu pas had zaterdag wel willen vrij rijden.
Lijkt mij leuk! weet alleen niet zo goed, waar alles is... hoop dat ik het kan vinden als we zoiets doen.RemcoMINI schreef:Mail & ticket ontvangen! Dank Louis...![]()
Voor diegenen die zaterdag gaan, hoe laat zijn jullie van plan om er te zijn en is het leuk om net als vorig jaar vooraf even op de boulevard af te spreken om dan gezamenlijk naar binnen te rijden?
08:30-08:45 hier...MHspitta schreef:Lijkt mij leuk! weet alleen niet zo goed, waar alles is... hoop dat ik het kan vinden als we zoiets doen.RemcoMINI schreef:Mail & ticket ontvangen! Dank Louis...![]()
Voor diegenen die zaterdag gaan, hoe laat zijn jullie van plan om er te zijn en is het leuk om net als vorig jaar vooraf even op de boulevard af te spreken om dan gezamenlijk naar binnen te rijden?
Onze sponsors