Een kort filmpje met Thomas op de bijrijdersstoel:
Een ronde uit hetzelfde filmpje, maar nu gefilmd met Harry's Laptimer. Wat een gave app is dat!
In de sessie erna gelukt om mijn snelste ronde op Assen iets te verbeteren. Deze staat nu op 02:12.97. Wel bijzonder dat dit op 1/100e gelijk is aan mijn snelste ronde op Zandvoort, welke op 02:12.96 staat.

Tijdens het rijden op Assen merkte ik dat mijn remmen nog niet helemaal op orde zijn. Dat viel me een paar weken geleden op Zandvoort ook al op. Na 2-3 rondjes voelt het rempedaal nogal zompig aan en neemt de remkracht duidelijk af. Daarom vorige week de remvloeistof opnieuw (onder druk) ververst, zodat het systeem zo goed mogelijk ontlucht is. Blijkbaar zat er eerder nog lucht in het systeem, want het rempedaal voelt nu een stuk harder aan. Nog niet de kans gehad om de remmen goed te testen, maar ik verwacht dat het nu een stuk beter is.
Om de remmen verder te optimaliseren heb ik een setje Orranje Brake Ducts van Erik overgekocht. De intakes heb ik vandaag mat zwart gespoten en deze zullen binnenkort worden gemonteerd.

Over 2 weken een grote update met mods waar ik al een lange tijd naar uit kijk...

Als afsluiter nog een mooie plaat die door Wim geschoten is tijdens het rijden op Assen: