je bedoelt voor altijd met de lifetime code neem ik aan. Voor de rest van je auto's updates heb je geen code meer nodig.paddo schreef:Er zijn verschillende aanbieders, ik heb een lifetime code gekocht via www.bmwfsc.ca (je kunt ook een éénmalige code kopen maar die is dan te gebruiken voor 1 update terwijl bij een lifetime code je elk half jaar je kaarten kunt updaten
Yes indeedyahyas schreef:je bedoelt voor altijd met de lifetime code neem ik aan. Voor de rest van je auto's updates heb je geen code meer nodig.paddo schreef:Er zijn verschillende aanbieders, ik heb een lifetime code gekocht via www.bmwfsc.ca (je kunt ook een éénmalige code kopen maar die is dan te gebruiken voor 1 update terwijl bij een lifetime code je elk half jaar je kaarten kunt updaten
Lifetime code is $50. bij bovengenoemde website krijg je dan ook direct download link naar de nieuwste map van je navijerroo schreef:Over hoeveel geld hebben we het voor een lifetime code?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Net aangeschaft bij bmwfsc.ca voor $ 50.00 (48 euro), code wordt verstrekt obv. je VIN nummer en dus alleen in je eigen MINI te gebruiken voor alle toekomstige (kaart)updates. Je krijgt er ook (eenmalig?) een link naar de laatste kaartsoftware bij. Zit ik nu op de te wachten, dan maar eens installeren en kijken wat er allemaal veranderd is...jerroo schreef:Over hoeveel geld hebben we het voor een lifetime code?
Onze sponsors