Ik kan er niet meer onder uit. Ik denk dat ik de JCW- stuur (zonder carbondetails) ga aanschaffen
Waar hebben jullie by the way de dakantenne aangeschaft. Ik heb zo lelijke lange staart (zie er toch niet uit ). Aangeschaft via de Mini website? Kost geen drol, ik meen 25 euro. Is gewoon erop schroeven toch?
Heb hem zelf ook in de Countryman JCW en bevalt erg goed. Is gewoon het JCW stuur in volledig leer, met het rode stiksel. Staat daarom erg mooi in het interieur van de JCW Countryman.
Er staat dat de stuur alleen geschikt is voor de Mini R56 Lci Coupe modellen. Passen die sturen ook op de Mini Countryman JCW? Ik heb op de website van Leebman zitten kijken, maar kwam geen GP2 stuur tegen voor de Mini Countryman JCW.
Okido Laatste vraag en dan ga ik de stuur bestellen Op mijn huidige JCW stuur heb ik multifunctionele bediening en onder aan de stuur de JCW logo. Ik neem aan dat de stuurbediening + logo kapjes 1 op 1 op de GP2 stuur passen? Dat betekent dat ik de GP2 stuur kan aanschaffen waarbij geen multifunctionele bediening en JCW logo op zit?
als je magazijn van je dealer ff belt dan kunnen zij dat stuur ook wel voor dezelfde prijs leveren en waarschijnlijk ook nog wel goedkoper
10% korting krijg je altijd wel.
En je hebt het stuur dan met twee dagen