GP2 #0953
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: GP2 #0953
Omdat stilstand achteruitgang is maar gelijk wat ingeslagen voor de GP2.

Geheim dashboard kastje.... want waar moet ik anders de DVD speler van Björn aan ophangen.

Geheim dashboard kastje.... want waar moet ik anders de DVD speler van Björn aan ophangen.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat was ook de insteek van mijn opmerking, kan Björn lekker in de achterbak liggen !!! Matrasje d'rbij !!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
DVD-speler? In de GP? Helemaal niet nodig toch, hij vermaakt zich vast meer dan genoeglouisvdd76 schreef:Geheim dashboard kastje.... want waar moet ik anders de DVD speler van Björn aan ophangen.

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Mooie bolide hoor, en grootste plannen alweer met mod's. Alvast veilige kilometers! 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Omdat we 1 jaar garantie hebben maar wel een leuk uitlaat geluidje willen hebben (lees dcat) maar weer een delete-R aangeschaft. Gelukkig hebben we collega's in Duitsland wonen die pakketjes in ontvangst willen nemen
.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- JeffreyRS
- 4 op een rij!
Bericht
Allereerst gefeliciteerd met deze aankoop en veel plezier ermee
Ik zie tussen je modlijst een k&n inlegfilter staan. Is er een reden dat je voor een k&n filter hebt gekoezen i.p.v. een ITG inleg die je de laatste tijd ook veel voorbij ziet komen?
En weet jij toevallig of die veerpootbrug achterin uiteindelijk aansluit op dezelfde punten als waar normaal de stoelen in zouden klikken bij een normale cooper JCW?

Ik zie tussen je modlijst een k&n inlegfilter staan. Is er een reden dat je voor een k&n filter hebt gekoezen i.p.v. een ITG inleg die je de laatste tijd ook veel voorbij ziet komen?
En weet jij toevallig of die veerpootbrug achterin uiteindelijk aansluit op dezelfde punten als waar normaal de stoelen in zouden klikken bij een normale cooper JCW?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Die K&N heb ik nu ook vandaar.
Geen idee hoe de strut achterin zit. Tzt komt er toch een heel klimrek achterin.
Geen idee hoe de strut achterin zit. Tzt komt er toch een heel klimrek achterin.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Onze sponsors