Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto.
De mini heb ik altijd een gave bak gevonden dus het is een van de opties.
Wat wel een pijnpunt voor mij is dat er geen Mountainbike achterin kan.
Nou heb ik wat zitten zoeken naar de mogelijkheden voor een trekhaak op een cooper S.
Het enige wat ik vond is onderstaande site.
http://www.mnidomore.com/
Zijn er andere opties ?
Zijn er mensen met ervaringen met de trekhaak van de site?
Alvast bedankt
Trekhaak mag dit?
- Tinnman
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Trekhaak mag dit?
Zoiets had ik ook al bedacht. Maar het is telkens veel werk om te monteren en demonteren.
Dan geef ik de voorkeur aan die houder welke met zuignappen werkt, ik ben even de naam kwijt.
Als je beide wielen verwijdert past de MTB dan nog steeds niet?
Dan geef ik de voorkeur aan die houder welke met zuignappen werkt, ik ben even de naam kwijt.
Als je beide wielen verwijdert past de MTB dan nog steeds niet?
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
tot een trekgewicht van 750kg zijn er geen eisen aan een trekhaak. Daarboven dient te trekhaak te zijn voorzien van een Europees goedkeuringsnummer.
Als je alleen een trekhaak zoekt voor een fietsdrager kun je dus met iedere trekhaak uit de voeten, zelfs als je deze zelf deze passend zou maken.
Laten overkomen uit de VS valt tegen met de extra kosten en invoerrechten en de 21% BTW.
Als je alleen een trekhaak zoekt voor een fietsdrager kun je dus met iedere trekhaak uit de voeten, zelfs als je deze zelf deze passend zou maken.
Laten overkomen uit de VS valt tegen met de extra kosten en invoerrechten en de 21% BTW.
- Rebos
- One wheel wonder
Bericht
Voordat ik de order inschoot voor de Clubman F54 stond de trekhaak ook nog op de accessoire lijst. Ik kon haar het echter niet aandoen, dus is ze zonder besteld. Een van de andere oplossingen voor die MTB/Racefiets is een zogenaamde 'hitchhiker'> daar zijn tal van leveranciers voor te vinden, maar niet alle passen op ieder model auto of leveren een degelijke (lakbeschermende) oplossing. Thule heeft de Raceway, die in ieder geval voor de 3-Deurs Mini (2001-2006) geschikt is.
Watch it here
info here
Helaas moet ik nog even wachten op een revisie van hun modellijn, zodat ook de F54 deze oplossing aan kan.
Watch it here
info here
Helaas moet ik nog even wachten op een revisie van hun modellijn, zodat ook de F54 deze oplossing aan kan.
All that matters is all that is important

- Tinnman
- Nieuw Lid
Bericht
bovenstaande oplossing is net zoveel werk als een dakrek.
Dan heeft de seasucker talon mijn voorkeur. Dat lijkt me een stuk sneller.
Niemand die geprobeerd heeft om beide wielen van een MTB te halen en te kijken of het past?
Dan heeft de seasucker talon mijn voorkeur. Dat lijkt me een stuk sneller.
Niemand die geprobeerd heeft om beide wielen van een MTB te halen en te kijken of het past?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors