Benzineverbruik F54
- niekcarfreak
- NMC Moderator
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Riversound
- Nieuw Lid
Bericht
Niemand anders die dit ook heb????
Re: Benzineverbruik F54
Dit gebeurd dus als ik het contact aanzet.Riversound schreef: Wat het nu is weet ik niet want het gebeurd nogal eens dat als ik het contact aanzet de boel op nul sta zoals de dagteller en verbruiksmeter maar ook de datum en tijd is dan pleite. Meer mensen ervaring hiermee?
Niemand anders die dit ook heb????
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Riversound
- Nieuw Lid
Bericht
Aan een lage accu spanning ken je denken maar niet als er een jaar gelden al aan gewerkt is toen hij 1 jaar oud was. Toen was gebeurde het ook regelmatig. Nadat er aan gewerkt was is het lang weggebleven.
Misschien dat de dagteller en verbruiks meter op een batterij werkt? Zo'n 1€ look a like batterij. Over 2 weken de garage in voor die krukaslager kennen ze hier ook gelijk weer naar kijken.
Misschien dat de dagteller en verbruiks meter op een batterij werkt? Zo'n 1€ look a like batterij. Over 2 weken de garage in voor die krukaslager kennen ze hier ook gelijk weer naar kijken.
- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Alleen jammer dat de tank zo klein is, je blijft tanken, maar wel met een hele grote smile. Elke keer weer.
Je bent wel snel tevreden, maar dan rij je stevig door. Ik sluit me hier bij aan.louisvdd76 schreef:Als ik 1:10 haal ben ik tevreden...

Alleen jammer dat de tank zo klein is, je blijft tanken, maar wel met een hele grote smile. Elke keer weer.

“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Onze F54 Cooper D komen we gemiddeld op 1:16,5 uit. Mijn vrouw rijdt er nu het meest mee, normaalgezien in de mid-modus. Ik denk dat ik het verbruik in het weekend weer om zeep draai in de sport modus 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lucky 7 

Onze sponsors