Nu dan 'eindelijk' de Wagner.
Dan de stage 1. Goed bezig!

BR, Krumm, zou ik mij aansluiten bij de woorden van Milco. Al ken ik niet alle ins-&-outs...
Heb ik m al aangebodenSchroefie schreef: Je zou Daiel of Richard eens kunnen vragen of je een stukje in 1 van hun bolides mag rijden om de BR tuning te ervaren.
Het grootste verschil in prijs zit hem denk ik in de totaal oplossing die Krumm heeft.Baseman schreef:
Zitten wel echt gigantische prijsverschillen tussen de 1 of de ander pffff #notnormale![]()
Daarnaast zegt de 1 blow off valve demonteren en de ander zegt laat maar zitten![]()
Stage 1
Krumm
€1200
BR
€680 normaal, nu januari aanbieding €590
Stage 2
Krumm
€2700
BR
€+/- 1400 afhankelijk wat voor downpipe ik kies. Ik heb nu de intercooler al, dus die hoef ik niet meer te kopen, dan is het alleen de downpipe en de tuning zelf.
Als je echt geld zat hebt of zelf giga handig bent zal het maken van keuzen wellicht makelijker zijn dan het voor mij is.
Dit ondanks alle positieve en meer dan goed bedoelde input van jullie allemaal, waarvoor echt oprechte en gemeende dank mannen
Van hieruit goed te berijden Daiël, ongeveer anderhalf uur reistijd.speedy schreef:Wat ik wel een nadeel zou vinden als je zo ver weg naar een tuner gaat is dat als er problemen zouden zijn je niet ff makkelijk terug kunt...
Of is Krumm niet zo ver?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank voor jullie aanbod Richard & DaiëlBMX schreef:Heb ik m al aangebodenSchroefie schreef: Je zou Daiel of Richard eens kunnen vragen of je een stukje in 1 van hun bolides mag rijden om de BR tuning te ervaren.![]()
Onze sponsors