Beste mensen,
Ik heb 2 weken geleden mijn aandrijfas keering laten vervangen (chauffeurskant). Maar blijkt weer zelfde kant te lekken. Monteur is bang dat versnellingsbak moet worden vervangen, want de keering ging makkelijk eruit (oude keering) en makkelijk erin (nieuwe).
Weet iemand een oplossing of kan iemand me ermee helpen?
Mvg,
Ferry
Lekkage aandrijfas keering
- Vinny85
- Be Mini
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Lekkage aandrijfas keering
Laat er anders eens een andere garage naar kijken. Of een van onze forummonteurs bij jou in de buurt. Lijkt me inderdaad een wat te snel getrokken conclusie. Om de bak te vervangen.
Succes!
Succes!

- Blacknight
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor reacties. Ik kom zelf uit Tilburg, dus welk monteurs kunnen jullie mij dan aanraden?
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Een keerring vervangen is een basisvaardigheif voor een monteur. De oude verwijderen, de maten in de geval opmeten en niet aflezen, de juiste maat monteren en klaar.
Heb je geen specifieke monteur nodig. Dus een regulier garagebedrijf kan je daarbij helpen. Tilburg heeft genoeg van dit soort bedrijven. Zoek gewoon de dichtsbijzijnde voor deze keerring
Heb je geen specifieke monteur nodig. Dus een regulier garagebedrijf kan je daarbij helpen. Tilburg heeft genoeg van dit soort bedrijven. Zoek gewoon de dichtsbijzijnde voor deze keerring
- Ben
- 4 op een rij!
Bericht
De keerringen in de bak zijn lastig te vervangen maar goed te doen.
Je heb er eigenlijk een tooltje voor nodig want ze zijn lastig recht te monteren.
Ik denk dat de keerring niet recht gemonteerd zit.
Gr Ben
Je heb er eigenlijk een tooltje voor nodig want ze zijn lastig recht te monteren.
Ik denk dat de keerring niet recht gemonteerd zit.
Gr Ben
- Jer84
- Bijna verslaafd
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors