louisvdd76 schreef:Ja die blijft al binnen de club. Toen ik hem destijds kocht zei Carin al: als die ooit weggaat: mij bellen.....

louisvdd76 schreef:Ja die blijft al binnen de club. Toen ik hem destijds kocht zei Carin al: als die ooit weggaat: mij bellen.....
Even hierop inhaken hoor. Is het nu aan te raden om juist zonder te rijden?Berry M schreef:Mooie mod die lexaan-plaatjes.![]()
Toevallig heb ik mijn strut eraf liggen, en ik dacht dat het aan mijn verbeelding lag... Bedankt voor deze bevestiging.Daveke schreef:Ik snap die veerpootbrug niet zo.. Wil je meer onderstuur hebben?
Annet ?Raymond schreef:Voor €10 mag je nog een keer gokken Jos
Bij een goed schroefset, dikkere achterstabi, powerflex dan heeft het echt wel nut.JeffreyRS schreef:Even hierop inhaken hoor. Is het nu aan te raden om juist zonder te rijden?Berry M schreef:Mooie mod die lexaan-plaatjes.![]()
Toevallig heb ik mijn strut eraf liggen, en ik dacht dat het aan mijn verbeelding lag... Bedankt voor deze bevestiging.Daveke schreef:Ik snap die veerpootbrug niet zo.. Wil je meer onderstuur hebben?
Ik zit er aan te denken mijn veerpoorbrug eraf te halen en te vervangen door "anti mushroom" platen van cravenspeed.