Floris R56s - JCW R112s
- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Haha, Nouja, is nog genoeg schroefdraad over om wat cm's omlaag te gaan
Misschien volgende maand, kerel...
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Re: Floris R56s - KW v1
Tnx Mikel!ITSU028 schreef:So heee....wat een andere auto ineens.. heb 'm helaas vrijdag niet kunnen bewonderen. Ehe.. niet ulta laag? Lijkt me laag genoeg zo op de foto om idd ook nog thuis te kunnen komensuper gaaf
![]()
Haha, Nouja, is nog genoeg schroefdraad over om wat cm's omlaag te gaan

Misschien volgende maand, kerel...
Goldrunner6 schreef:Ziet er echt TOP uit zo![]()
Tnx guys!Pboy_007 schreef:Staat heel mooi zo

- speedy
- NMC Legend
Bericht
staat super en ook laag zat zo 
door de meegespoten wielkast randen lijkt die ook al snel lager vind ik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, dat inderdaad. Staat echt super zo!ITSU028 schreef:So heee....wat een andere auto ineens..

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Dat is een heel andere look zo, verlagen doet een MINI goed, staat super. Trouwens ook leuk die velgen R103 (wintersetje) in het zwart. Ik heb ze hier ook nog liggen in het wit maar misschien ook wel een idee om ze zwart te (laten) maken als wintersetje voor volgend jaar.
More upgrade Floris
More upgrade Floris

- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Om een of andere reden vind ik dat bij de PW wel staan, maar bij andere kleuren niet...
(en niet omdat ik een PW nu heb
)
Durf niet te zeggen of ze in het zwart bij jouw BRG gaat passen. Zal em wel wat stoerder maken.
Vind die witte R111's nog steeds wel erg dik staan bij je.
Geeft idd ander beeld he.speedy schreef:staat super en ook laag zat zo
Om een of andere reden vind ik dat bij de PW wel staan, maar bij andere kleuren niet...
(en niet omdat ik een PW nu heb

Tnx, Milco. Vind het zeer geslaagd (voor een wintersetje). Misschien dat ik de plasti-dip wel omzet naar 'kleur gespoten'. Al vind ik de wielen in echt er net nog weer even beter uitkomen dan op foto's...Schroefie schreef:Dat is een heel andere look zo, verlagen doet een MINI goed, staat super. Trouwens ook leuk die velgen R103 (wintersetje) in het zwart. Ik heb ze hier ook nog liggen in het wit maar misschien ook wel een idee om ze zwart te (laten) maken als wintersetje voor volgend jaar.
More upgrade Floris
Durf niet te zeggen of ze in het zwart bij jouw BRG gaat passen. Zal em wel wat stoerder maken.
Vind die witte R111's nog steeds wel erg dik staan bij je.

- MHspitta
- 4 op een rij!
Bericht
Pff ziet er dik uit! Moet toch ook maar voor een schroefset gaan binnenkort.. Hoe rijd die verder? beter dan eerst?
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Heel dik die nieuwe wielen van je.
Moet zeggen dat het nog steeds wel comfortabel is. Al rijdt ik nu ook op 16" en Non-runflats. Kon deze voor een redelijk schappelijke prijs bij de aanschaf verkrijgen, dus vond/vind dat wel even best.
Je voelt nu uitaard meer van de weg, maar vering is softer, doordat meer spiraal op de veer zit dan de stock sport-suspension. Voor een daily precies goed.
Die MINI's kunnen al rap om de bocht, maar nu helemaal. Zo erg zelfs, dat de rafels aan zijkant van band af en toe hangen...
Tnx. Haha, ja, jij moet ook maar eens wat aan je auto doen...MHspitta schreef:Pff ziet er dik uit! Moet toch ook maar voor een schroefset gaan binnenkort.. Hoe rijd die verder? beter dan eerst?

Moet zeggen dat het nog steeds wel comfortabel is. Al rijdt ik nu ook op 16" en Non-runflats. Kon deze voor een redelijk schappelijke prijs bij de aanschaf verkrijgen, dus vond/vind dat wel even best.
Je voelt nu uitaard meer van de weg, maar vering is softer, doordat meer spiraal op de veer zit dan de stock sport-suspension. Voor een daily precies goed.
Die MINI's kunnen al rap om de bocht, maar nu helemaal. Zo erg zelfs, dat de rafels aan zijkant van band af en toe hangen...

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Vanaf het moment dat ik deze zag wou ik ook een pepperwhite 

grote broer van je
Na vier jaar een pepperwhite wil ik nooit meer een witte want wat ziet dat er snel vies uit zeg
Wit blijft wel mooie kleur voor veel auto's

grote broer van je

Na vier jaar een pepperwhite wil ik nooit meer een witte want wat ziet dat er snel vies uit zeg

- MCS Floris
- Be Mini
Bericht 

Hahaha, ja het wil wel eens zichtbaar vies worden
Sowieso de regel om niet 2x zelfde kleur te nemen.
Bizarre is nog wel, je denkt dat de MINI redelijk wit is, tot dat ie naast een echt witte auto staat
Wow, dat is wel een hele hoop wit op zo'n Clubman! Met die meegespoten wielbogenspeedy schreef:Vanaf het moment dat ik deze zag wou ik ook een pepperwhite
grote broer van je

Hahaha, ja het wil wel eens zichtbaar vies worden

Bizarre is nog wel, je denkt dat de MINI redelijk wit is, tot dat ie naast een echt witte auto staat

- MHspitta
- 4 op een rij!
Bericht
Klinkt goed ja, en hoeveel heb jij hem verlaagd? Heb je problemen met drempels etc?
Nogmaals heel dik!!
Hahah thx!MCS Floris schreef:Tnx. Haha, ja, jij moet ook maar eens wat aan je auto doen...MHspitta schreef:Pff ziet er dik uit! Moet toch ook maar voor een schroefset gaan binnenkort.. Hoe rijd die verder? beter dan eerst?Heel dik die nieuwe wielen van je.
Klinkt goed ja, en hoeveel heb jij hem verlaagd? Heb je problemen met drempels etc?
Nogmaals heel dik!!
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Volgs mij is onderkant wielboog tot vloer nu 60cm(?)
Tja, je moet wat voorzichtig zijn. Paar keer met bumper licht geschraapt, meer door te hoge snelheid
Meeste gaan verbazingwekkend goed, zelfs paar masterbumps hier in de straat.
Zal eerder oppassen met parkeerhavens met stoeprand / varkensrug...
Durf het niet exact te zeggen, maar ben toch wel een cm of 5 naar beneden gegaan. Ik dacht dat m'n wielgap 4,5cm was.MHspitta schreef: Hahah thx!
Nogmaals heel dik!!
Tja, je moet wat voorzichtig zijn. Paar keer met bumper licht geschraapt, meer door te hoge snelheid

- speedy
- NMC Legend
Bericht 
Enige moment dat ik pepperwhite niet mooi vond was in de sneeuw.
Floris R56s - KW v1
In de winter is die ochtend urine geel als die in de sneeuw staatMCS Floris schreef:Wow, dat is wel een hele hoop wit op zo'n Clubman! Met die meegespoten wielbogenspeedy schreef:Vanaf het moment dat ik deze zag wou ik ook een pepperwhite
grote broer van je
Hahaha, ja het wil wel eens zichtbaar vies wordenSowieso de regel om niet 2x zelfde kleur te nemen.

Enige moment dat ik pepperwhite niet mooi vond was in de sneeuw.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik heb 61cm tot wielboog en met wintersetup 61,5 zelfs.
Dus 60cm zou goed kunnen.
MCS Floris schreef:Durf het niet exact te zeggen, maar ben toch wel een cm of 5 naar beneden gegaan. Ik dacht dat m'n wielgap 4,5cm was.MHspitta schreef: Hahah thx!
Nogmaals heel dik!!
Ik heb 61cm tot wielboog en met wintersetup 61,5 zelfs.
Dus 60cm zou goed kunnen.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Idem hier, 5 cm verlaagd, staat nu iets onder de 61 vanaf wielboog en dat is voor mij perfect.
Opletten moet je continu naar verlagen, dat is 1 van de nadelen, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik rij op 17 inch runflats omdat deze er vanaf de dealer op zaten. Ik heb er nu 30.000km mee gereden dus ze zullen dit jaar wel vervangen gaan worden.
Profiel achter is nog meer dan goed, maar voor begint het echt op te raken.
Opletten moet je continu naar verlagen, dat is 1 van de nadelen, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik rij op 17 inch runflats omdat deze er vanaf de dealer op zaten. Ik heb er nu 30.000km mee gereden dus ze zullen dit jaar wel vervangen gaan worden.
Profiel achter is nog meer dan goed, maar voor begint het echt op te raken.
Onze sponsors