De inkt van het koopcontract is nog maar net opgedroogd. Vanmiddag mijn handtekening gezet en nu 2 weken wachten tot mijn Cooper klaar is.
Hallo, ik ben Huib van Loon en besmet geraakt van het Mini-virus. De zoektocht naar een nieuwe auto leidde mede door alle enthousiaste verhalen op newminiclub richting een Cooper. Al vrij snel vonden wij er één die alle (basis) wensen bezat, 17"S spoke, panorama dak en airco. Vers uit Duitsland met alle historie erbij en de deal met de verkoper was snel rond. Na de aflevering over een week of 2 volgen de foto's van mijn nieuwe British Racing Groene vriendje. Ik houd jullie op de hoogte.
Groeten,
Huib van Loon
weer een nieuwe enthousiasteling..
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeeee! Gefeliciteerd met de aankoop! Wat een karretje. Lekker vol.
Ben benieuwd naar de foto's! Leef je uit hier op het forum en misschien eens tot op een meet?!
Zeker een keer doen zo'n meet. Voor je het weet ben je eraan verslaafd, net als de MINI!
Ben benieuwd naar de foto's! Leef je uit hier op het forum en misschien eens tot op een meet?!

Zeker een keer doen zo'n meet. Voor je het weet ben je eraan verslaafd, net als de MINI!

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hé Huib,
Welkom op de NewMINIclub, hoop veel van je te horen en zien tijdens de meetings en ben zeker benieuwd naar de pics van je nieuwe aanwinst.
Als ik nog iets voor je kan beteken voor het verzekeren van de MINI hoor ik het graag van je, zie mijn topic bij "te koop aangeboden".
gr.
floris
Welkom op de NewMINIclub, hoop veel van je te horen en zien tijdens de meetings en ben zeker benieuwd naar de pics van je nieuwe aanwinst.
Als ik nog iets voor je kan beteken voor het verzekeren van de MINI hoor ik het graag van je, zie mijn topic bij "te koop aangeboden".
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors