Even voorstellen en gelijk een vraagje
- djwipneus
- Nieuw Lid
Bericht
Hey allemaal. Ook ik ben besmet met het MINI-virus. Helaas heb ik nog geen MINI maar wat niet is kan nog komen. Ik heb gelijk een vraagje aan jullie. Mei volgend jaar ga ik trouwen en ik zou dat dolgraag in een mini willen doen. Ik heb hier in Breda al alle verhuurbedrijven gehad maar helaas verhuurt niemand een MINI. Ik hoop dat een van jullie mij zouden kunnen helpen. dat zou mijn dag helemaal compleet maken. Alvast bedankt
Even voorstellen en gelijk een vraagje
Hey allemaal. Ook ik ben besmet met het MINI-virus. Helaas heb ik nog geen MINI maar wat niet is kan nog komen. Ik heb gelijk een vraagje aan jullie. Mei volgend jaar ga ik trouwen en ik zou dat dolgraag in een mini willen doen. Ik heb hier in Breda al alle verhuurbedrijven gehad maar helaas verhuurt niemand een MINI. Ik hoop dat een van jullie mij zouden kunnen helpen. dat zou mijn dag helemaal compleet maken. Alvast bedankt
- rottuhrdam
- One wheel wonder
Bericht
Ik zou het gewoon voorleggen aan een MINI dealer. Er moet vast wel een zijn die een mooie MINI aan je wil uitlenen / verhuren voor je bruiloft.
eindelijk een MINI 

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
djwipneus... klinkt bekend!!!... als die andere helft van Pim toevallig???
Welkom hier!
Zoals je misschien al wel gelezen hebt op dit forum zijn er meer mensen die graag een MINI voor hun trouwdag willen, maar zijn de meesten hier wat huiverig voor het uitlenen van hun MINI.
Volgens mij kun je bij een MINI-dealer wel Mini´s huren voor een dag.
Misschien kun je mini7benno een PM-etje sturen, die heeft zijn bolide wel ´ns verhuurd voor een trouwerij...
Succes met de voorbereidingen iig!!!
Groetjes,
Karin
Welkom hier!
Zoals je misschien al wel gelezen hebt op dit forum zijn er meer mensen die graag een MINI voor hun trouwdag willen, maar zijn de meesten hier wat huiverig voor het uitlenen van hun MINI.
Volgens mij kun je bij een MINI-dealer wel Mini´s huren voor een dag.
Misschien kun je mini7benno een PM-etje sturen, die heeft zijn bolide wel ´ns verhuurd voor een trouwerij...
Succes met de voorbereidingen iig!!!
Groetjes,
Karin
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
He wipneus,
Welkom op de NewMINIclub, hoop veel van je te horen en zien tijdens de meeting.
En ben je nu de andere helft van het dynamische duo Wipneus en Pim, anders heb ik nog een gouden kroontje van je thuis liggen.
gr.
floris
En ben je nu de andere helft van het dynamische duo Wipneus en Pim, anders heb ik nog een gouden kroontje van je thuis liggen.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- djwipneus
- Nieuw Lid
Bericht
hahahahahaha. Die vraag krijg ik wel vaker. Ik ben niet de helf van wipneus en pim. Denk dat ik een ander naam maar aan moet nemen. iemand een id???florisvandam schreef:He wipneus,
gr.
floris
- djwipneus
- Nieuw Lid
Bericht
Rhenen is helaas niet echt in de buurt van breda. het trouwarregement van hun klinkt leuk alleen denk ik niet dat ik iemand zover krijgt om na een avond feesten om 8.30 naar Rhenen te rijden om de mini terug te brengenBRG schreef:dj wipneus, ik weet in Rhenen wel organisatie(s) die trouwauto's (ook Minis) wil verhuren. Kijk even op vlietcars.nl of anders cabriorent.nl.
Veel succes met de voorbereidingen.
Groet,
Huib
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
hoop voor je dat het een beetje wil lukken
mensen daar zijn wel vriendelijk dus miss wil het wel lukken
Greetz BigD
Ik wens je veel succesdjwipneus schreef:heb ik al gebeld, ze verhuren alleen een mini als je eigen auto in onderhoud is, maar misschien moet ik maandag maar eens een bezoekje gaan brengen aan hun.BigD schreef:Renova aan steenakker miss![]()
Greetz BigD

Greetz BigD
Onze sponsors