Klein vraagje: waar heb je die veertjes voor de kofferklep gekocht? Lijkt me ook wel handig.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee! Niet doen!MHspitta schreef:Afgelopen weekend helemaal naar het Oosten gereden om nieuwe wielen op te halen bij Speedy!
Wat zijn ze dik!!!
Ook nog een stukje met coupe mee mogen rijden en wauw wat een beest is dat! Blijf mij erover verbazen hoe snel die de 200 aantikte.
Misschien moet ik toch ook maar voor een tuning gaan in de toekomst..![]()
Als je je handen vol hebt hoef je alleen maar op het knopje te drukken, ipv moeilijk aan de kentekenlijst?speedy schreef:waarom is dat handig?
Het valt mij nu pas op.
Dankje!NickT schreef:Erg mooie mini, je gaat als een razende met je aanpassingen zie ik. En die velgen
Klein vraagje: waar heb je die veertjes voor de kofferklep gekocht? Lijkt me ook wel handig.
klopt! dan gaat die dus open. Alleen moet ik zeggen dat die de winter niet heeft overleefd.. misschien moet ik iets sterkere veren nemen. Want de veren hebben wel hun drukkracht nu al verloren...of ik moet alles even smeren.speedy schreef:ah zo
gaat die met afstandbediening volledig open dan?
Hahah ik ga het toch echt doen waarschijnlijk. De Airtec intercooler is al besteld bij davyBMX schreef:Nee! Niet doen!MHspitta schreef:Afgelopen weekend helemaal naar het Oosten gereden om nieuwe wielen op te halen bij Speedy!
Wat zijn ze dik!!!
Ook nog een stukje met coupe mee mogen rijden en wauw wat een beest is dat! Blijf mij erover verbazen hoe snel die de 200 aantikte.
Misschien moet ik toch ook maar voor een tuning gaan in de toekomst..![]()
Wheelspin in de 2e versnelling, constant kramp in je kaken van die smerige smile ... nee, een succes kan je de tuning niet noemen
Bedoel je mijn cold air intake of de rode silicone turbo intake 'buis'?NickT schreef:Merk je verschil met die intake? In geluid of in prestaties? Ziet er wel leuk uit namelijk
Onze sponsors