Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Really, vertel, groeit de interesse in de F serie. hahaha , dat terwijl je zo'n mooie bak hebt.speedy schreef:groen/zwart is top en zou ik ook zo kunnen kopen
nee dat niet want denk dat ik na de r58 geen mini meer koop maar de overstap naar audi maakjerroo schreef:Really, vertel, groeit de interesse in de F serie. hahaha , dat terwijl je zo'n mooie bak hebt.speedy schreef:groen/zwart is top en zou ik ook zo kunnen kopen
heb even nagedacht over de cover en beltline, net op ebay covers gevonden en beltline, prijzen vielen dusdanig mee dat het het maar moest gebeuren.
als je iets tegenkomt voor de scuttles hoor ik het graag.
speedy schreef:zit eerder te denken aan een ttrs of een rs5
leuke 2de handse want nieuw niet te betalen.jerroo schreef:Nice. Ga je nieuw of leuke 2de hands. Nu nieuwe rs5 uit is wellicht leuke te vinden.
S of rs is wel wat je moet hebben als je een dikke mini gewend ben. Anders is het echt te saai.
Ik heb sowieso nog niet in 1 van de 3 gereden of meegereden dus ben benieuwd.harmless85 schreef:speedy schreef:zit eerder te denken aan een ttrs of een rs5
geloof me en dit klinkt vreemd maar een rs5 is qua geluid en beleving niks vergeleken met ttrs en rs3 , handbak wel schaars
rs4 b7 ook zelf in gereden heul dik , maar zo gewild bij het dievengilde, ook in onderhoud verzekering heel duur , door al die ramkrakersspeedy schreef:Ik heb sowieso nog niet in 1 van de 3 gereden of meegereden dus ben benieuwd.harmless85 schreef:speedy schreef:zit eerder te denken aan een ttrs of een rs5
geloof me en dit klinkt vreemd maar een rs5 is qua geluid en beleving niks vergeleken met ttrs en rs3 , handbak wel schaars
Heb wel is meegereden in een rs4 oude type (2007) en dat vond ik best heel leuk maar ook veel minder beleving als mijn mini's die ik heb gehad.
Het gebrek aan beleving kan je doortrekken naar zowat iedere audi. Ik denk dat de TTRS qua beleving wel leuk is, maar een RS5 te zwaar (over de 1700kg) om echt leuk te zijn.speedy schreef:Ik heb sowieso nog niet in 1 van de 3 gereden of meegereden dus ben benieuwd.harmless85 schreef:speedy schreef:zit eerder te denken aan een ttrs of een rs5
Heb wel is meegereden in een rs4 oude type (2007) en dat vond ik best heel leuk maar ook veel minder beleving als mijn mini's die ik heb gehad.
Onze sponsors