Groupbuy: LED' voor stadslichten+deurpanelen. BINNEN!!!!!!!!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Levertijd van 1 ~ 2 weken zou heel netjes zijn.
En om daaarna nog een meeting voooor de M.U. voor mekaar te krijgen.....?
Wordt wel heeel kort dag.
Is uiteraard ook afhankelijk van hoe snel Maaij de lampjes ontvangt.DEMini schreef:Hier ontwikkelt langzaam maar zeker de volgende meeting. Als het maar voor de MINI United is.
Levertijd van 1 ~ 2 weken zou heel netjes zijn.
En om daaarna nog een meeting voooor de M.U. voor mekaar te krijgen.....?
Wordt wel heeel kort dag.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Het kan op vrijdag 15-06-07 in Eindhoven. Dit is 1 week voor MINI United.
Ik weet alleen niet 100% of ik de LED's dan al heb. Ik ga er wel van uit.
We kunnen wel alvast een lijst maken van wie er willen komen op 15-6. Mocht dit niet doorgaan dan neem ik het wel mee naar MINI United. Ik help dan mee met het inbouwen (In Eindhoven of Zandvoort)
Wie niet zo lang wilt wachten moet maar voor verzenden kiezen.
Aan jullie de keuze
Ik maak zo wel even een lijst met alle gegevens.
Ik weet alleen niet 100% of ik de LED's dan al heb. Ik ga er wel van uit.
We kunnen wel alvast een lijst maken van wie er willen komen op 15-6. Mocht dit niet doorgaan dan neem ik het wel mee naar MINI United. Ik help dan mee met het inbouwen (In Eindhoven of Zandvoort)

Wie niet zo lang wilt wachten moet maar voor verzenden kiezen.
Aan jullie de keuze

Ik maak zo wel even een lijst met alle gegevens.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uhm, Maaij....
Mini meet een keer ergens anders doen? Ik kan niet rond het weekend van de 15de.... Volgende week is het karten kan je dan niets regelen of desnoods een meet houden een keer in Den Bosch of zo.... Dan hoeft Coen ook niet zoveel te rijden en kan Henkie ook komen.... Idee?
MR
Mini meet een keer ergens anders doen? Ik kan niet rond het weekend van de 15de.... Volgende week is het karten kan je dan niets regelen of desnoods een meet houden een keer in Den Bosch of zo.... Dan hoeft Coen ook niet zoveel te rijden en kan Henkie ook komen.... Idee?
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
We zullen eerst eens kijken wanneer Maaij de lampjes krijgt en daarna is het plannen van een eventuele meet een stuk makkelijker. 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Den Bosch heel leuk, maar zo'n eind ga ik niet rijden voor een setje lampjes. Vind Eindhoven eigenlijk al te ver.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors