Net wilde ik een bestelling plaatsen in de Ekris webshop, maar op het pdf-formulier staat dat er direct korting te zien zou zijn.
Dat zie ik tot nu toe niet en het bedrag blijft gewoon het bedrag zonder korting.
Klopt dit, of moet ik andere stappen doorlopen?
Groeten,
Jeroen
De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen
- jeroenski82
- 4 op een rij!
Bericht
Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane 
Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Bij sommige artikelen krijg je geen korting volgens mij. Als bijvoorbeeld kijkt naar een GP intercooler dan wordt de prijs niet aangepast, maar kijk je naar de prijs van de diverter, dan gaat daar wel wat vanaf.
- Ekris_MINI
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Dit klopt. Niet op alle producten is er een korting. Sommige wel, sommige niet.
Hoi Xanlle,Xanlle schreef:Bij sommige artikelen krijg je geen korting volgens mij. Als bijvoorbeeld kijkt naar een GP intercooler dan wordt de prijs niet aangepast, maar kijk je naar de prijs van de diverter, dan gaat daar wel wat vanaf.
Dit klopt. Niet op alle producten is er een korting. Sommige wel, sommige niet.
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
- jeroenski82
- 4 op een rij!
Bericht
Aha.
Dus voor een clublid is er ook niks leuks te regelen voor de volgende onderdelen;
17517639959 en 175176639960 ?
Dus voor een clublid is er ook niks leuks te regelen voor de volgende onderdelen;

Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- Ekris_MINI
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Helaas kunnen wij op deze artikelen geen korting bieden!jeroenski82 schreef:Aha.
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
- jeroenski82
- 4 op een rij!
Bericht
Oke, ik kon het proberen.
Dan ga ik de onderdelen nu bestellen.
Dan ga ik de onderdelen nu bestellen.
Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onlangs voor het eerst wat spullen besteld, lag al vlot voor me klaar in Lelystad, waar ik vriendelijk geholpen werd. Helaas ontbrak er 1 stekkertje, maar die werd probleemloos nagezonden!
Leuke actie zo, prima korting ook.

- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Ik heb net een paar onderdelen besteld. Klopt het dat de prijzen bij de onderdelen zonder btw zijn?
In de winkelmand komt er btw bij.
In de winkelmand komt er btw bij.
- Ekris_MINI
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Goedemorgen Niekcarfreak,
De prijzen op de site worden getoond inclusief BTW. In de winkelmand worden ze zowel met als zonder BTW getoond , hopelijk hebben we je vraag zo beantwoord
De prijzen op de site worden getoond inclusief BTW. In de winkelmand worden ze zowel met als zonder BTW getoond , hopelijk hebben we je vraag zo beantwoord

- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Volgens mij staan de prijzen bij de artikelen zonder btw en komt de btw erbij in de winkelmand. Klopt dat de prijs in de winkelmand met en zonder btw vermeld wordt.
08
GLAS V NUMMERPLAATVERLICHTING
51247114535
1 € 4,90
€ 5,45
€ 5,45
€ 4,90
KORTINGSCODE?
Vul uw kortingscode in en zie direct uw besparing
Verder winkelen >
Totaal: € 6,90
INCLUSIEF € 1,20 BTW
BEDRAG EXCLUSIEF BTW € 5,70
Ik krijg het niet voor elkaar alles te selecteren en te kopiëren maar bovenstaande heeft betrekking op een nieuw plastik glaasje voor de kentekenverlichting. Bij andere artikelen precies hetzelfde.
Klopt ergens iets niet. Afgeprijsd van 5,45 naar 4,90. Volgens de winkelmand moet ik 6,90euro incl. btw afrekenen.
08
GLAS V NUMMERPLAATVERLICHTING
51247114535
1 € 4,90
€ 5,45
€ 5,45
€ 4,90
KORTINGSCODE?
Vul uw kortingscode in en zie direct uw besparing
Verder winkelen >
Totaal: € 6,90
INCLUSIEF € 1,20 BTW
BEDRAG EXCLUSIEF BTW € 5,70
Ik krijg het niet voor elkaar alles te selecteren en te kopiëren maar bovenstaande heeft betrekking op een nieuw plastik glaasje voor de kentekenverlichting. Bij andere artikelen precies hetzelfde.
Klopt ergens iets niet. Afgeprijsd van 5,45 naar 4,90. Volgens de winkelmand moet ik 6,90euro incl. btw afrekenen.
- Ekris_MINI
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
De bruto prijs incl. is €5,45 en de netto prijs incl. is € 4,90 . Zodra je iets in de winkelmand plaatst berekend hij zelf de verzenkosten , in dit geval € 2,00 waardoor je totaal op € 6,90 komt . Als je kiest voor afhalen bij een vestiging zal je zien dat de prijs weer komt op €4,90 incl. BTW
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Ekris heeft contact met mij opgenomen en inmiddels is een en ander duidelijk.
Aan Ekris hartelijke dank voor de snelle reactie!

Aan Ekris hartelijke dank voor de snelle reactie!
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zit te kijken naar welke onderdelen ik moet bestellen voor een JCW uitlaat voor een R53. Ik heb het volgende gevonden:
18207545128 SPORT ACHTERSTE GELUIDDEMPER
18207545127 MIDDENGELUIDDEMPER
18107556986 UITLAATSIERSTUK CHROOM 2x
18107573865 SPANKLEM
18111170941 VLAKKE PAKKING
Wat heb ik nog meer nodig? En is deze uitlaat überhaupt nog beschikbaar nieuw?
18207545128 SPORT ACHTERSTE GELUIDDEMPER
18207545127 MIDDENGELUIDDEMPER
18107556986 UITLAATSIERSTUK CHROOM 2x
18107573865 SPANKLEM
18111170941 VLAKKE PAKKING
Wat heb ik nog meer nodig? En is deze uitlaat überhaupt nog beschikbaar nieuw?
- Falafel
- Nieuwsgierig
Bericht
Werkt de kortings code niet meer voor leden van deze club? Ik wil onderdelen bestellen maar zie geen korting meer?
F56 Black Carbon 180 pk, JCW trim,18 inch Mak wheels, Procartuning, Cobra verlaging
- MRFKEMP
- Nieuw Lid
Bericht
Werkt prima hoor. Vergelijk de prijzen ingelogd als clublid en uitgelogd, dan zie je dat je, niet op alle zoals bekend, korting krijgt.
Mini Cooper S Cabrio R57 2009
Onze sponsors