Jos heb jij een specifieke houder voor je NAVI daar links zitten?
Kun je wat meer foto's een keer appen?
My Mini Cooper S
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Re: My Mini Cooper S
Net ingereden dus
Mooi rond getal.
En nog vele mooie km's te gaan...

Mooi rond getal.
En nog vele mooie km's te gaan...

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dat is de originele houder die bij deze Garmin / MINI navi hoort en geleverd is Louis.
Je kunt deze houder ook helemaal rond de teller draaien, dus je kunt hem ook boven of rechts van de teller zetten.

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
louisvdd76 schreef:Jos heb jij een specifieke houder voor je NAVI daar links zitten?
Kun je wat meer foto's een keer appen?
Dat is de originele houder die bij deze Garmin / MINI navi hoort en geleverd is Louis.
Je kunt deze houder ook helemaal rond de teller draaien, dus je kunt hem ook boven of rechts van de teller zetten.

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
aaaah okay maar dat past mijn Tomtom niet op... Eens onderzoeken waar ik die ga plaatsen in de GP2
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
louisvdd76 schreef:aaaah okay maar dat past mijn Tomtom niet op... Eens onderzoeken waar ik die ga plaatsen in de GP2

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen zaterdagavond belde een buurman van het appartementencomplex waar mijn MINI geparkeerd staat me op met de mededeling dat hij dacht dat mijn MINI olie lekte, hij had een paar druppeltjes zien liggen.
Ik bedankte hem voor het doorgeven en vroeg meteen of het echt maar een paar druppeltjes waren.
Maak je geen zorgen Jos, het zijn er echt maar een paar.
Dan ga ik morgen wel kijken vertelde ik hem, het is nu donker en met die belabberde verlichting in zo'n parkeerkelder zie je het toch niet al te best.
Zondagochtend om 9u weer telefoon, de buurman weer, ben je al bij de MINI wezen kijken Jos?
Nee, ik ben net wakker, duhhh.
Zou toch zo maar komen kijken, zei hij, het is meer als een paar druppeltjes geworden ..
Ik: *&%$#@
Schoenen aan, en hop naar de MINI, daar trof ik onderstaande aan

Weer ff terug naar huis om een krik te halen, shit, dat werkt dus niet, zo'n garage krik op een vlakke vloer onder een 5 cm verlaagde MINI.
2 stoeptegels gescoord, voorwielen erop gereden en toen past het wel.
Koppie onder de wagen, zaklamp erbij en toen zag ik dit,

Ik kon het niet thuisbrengen waar het vandaan zou kunnen komen, maar echt gerust was ik er niet op.
Dus Martijn (Schols) toch maar even een berichtje gestuurd met de vraag of ik op maandag niet ff langs kon komen om samen even op de brug te kijken wat er aan de hand kon zijn.
Afspraak gemaakt voor maandagavond.
Ik had de MINI zondag al iets anders geparkeerd en er een stuk karton onder gelegd om te zien hoeveel hij gedurende de dag en nacht zou lekken, geen druppel dus
Auto maandagochtend toch mee naar het werk genomen, daar geparkeerd, karton er weer onder en ook daar gedurende de dag geen druppel olie op het karton.
Maandagavond naar Beringe gereden, MINI op de brug en 2 koppies op zoek.
Helemaal niets, nada noppes kunnen vinden, ook voor Martijn is het een raadsel.
Onderdeel waar die druppel aanhangt, daar zit geen olie in en ook het gehele blok is kurk en kurk droog.
Met een enigszins geruststellend gevoel naar huis gereden en ik hou het olie peil nauwgezet in de gaten, als ook signalen van lekkage, maar tot nu toe geen druk meer gevonden.
Mixed feelings
Ik bedankte hem voor het doorgeven en vroeg meteen of het echt maar een paar druppeltjes waren.
Maak je geen zorgen Jos, het zijn er echt maar een paar.
Dan ga ik morgen wel kijken vertelde ik hem, het is nu donker en met die belabberde verlichting in zo'n parkeerkelder zie je het toch niet al te best.
Zondagochtend om 9u weer telefoon, de buurman weer, ben je al bij de MINI wezen kijken Jos?
Nee, ik ben net wakker, duhhh.
Zou toch zo maar komen kijken, zei hij, het is meer als een paar druppeltjes geworden ..
Ik: *&%$#@

Schoenen aan, en hop naar de MINI, daar trof ik onderstaande aan

Weer ff terug naar huis om een krik te halen, shit, dat werkt dus niet, zo'n garage krik op een vlakke vloer onder een 5 cm verlaagde MINI.
2 stoeptegels gescoord, voorwielen erop gereden en toen past het wel.
Koppie onder de wagen, zaklamp erbij en toen zag ik dit,

Ik kon het niet thuisbrengen waar het vandaan zou kunnen komen, maar echt gerust was ik er niet op.
Dus Martijn (Schols) toch maar even een berichtje gestuurd met de vraag of ik op maandag niet ff langs kon komen om samen even op de brug te kijken wat er aan de hand kon zijn.
Afspraak gemaakt voor maandagavond.
Ik had de MINI zondag al iets anders geparkeerd en er een stuk karton onder gelegd om te zien hoeveel hij gedurende de dag en nacht zou lekken, geen druppel dus

Auto maandagochtend toch mee naar het werk genomen, daar geparkeerd, karton er weer onder en ook daar gedurende de dag geen druppel olie op het karton.
Maandagavond naar Beringe gereden, MINI op de brug en 2 koppies op zoek.
Helemaal niets, nada noppes kunnen vinden, ook voor Martijn is het een raadsel.
Onderdeel waar die druppel aanhangt, daar zit geen olie in en ook het gehele blok is kurk en kurk droog.
Met een enigszins geruststellend gevoel naar huis gereden en ik hou het olie peil nauwgezet in de gaten, als ook signalen van lekkage, maar tot nu toe geen druk meer gevonden.
Mixed feelings

- speedy
- NMC Legend
Bericht
is dat als je voor de auto staat links of rechts van het blok?
Niet toevallig olie laten wisselen en dat het nog sporen zijn van uitdraaien olie filter?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niet toevallig olie laten wisselen en dat het nog sporen zijn van uitdraaien olie filter?
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Is aan de bestuurders zijde Daiel, zeg maar ter hoogte van het koppelings pedaal.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Rechterkant (als je voor het blok staat) zit toch het oliefilter... Weet dat ze bij de garage heel blij waren met m'n versterkte Forge Valve en de Catch Tank Slangen.... Dus wat Daiel zegt zou goed kunnen.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Zo, vandaag de MINI weer de nodige TLC gegeven. Gewassen, gepoetst en hem daarna helemaal in de Turtle Ice gezet. De hoogglans zwarte dash delen vervangen voor 2 oem carbon delen die ik van Jeffrey over heb kunnen nemen. Bij de linker MF toetsen was ook een led kapot, unit vervangen, dus alles is weer weer 110%. Na bijna 3 jaar nog net zo blij met mijn MINI als toen ik hem voor de eerste keer naar huis reed. Een ietsiepietsie is ie wel veranderd 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
blijft een dik apparaat zeg 
Carbon dash is ook erg mooi

- speedy
- NMC Legend
Bericht
blijft een dik apparaat zeg 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Tnx maatje
speedy schreef:blijft een dik apparaat zeg
Tnx maatje

- JeffreyRS
- 4 op een rij!
Bericht
Hij staat er erg mooi ben inderdaad! Hoe is het afgelopen met die olievlek?
Ik had laatst ook last van, volgens de garage, ernstige olielekkage. Peil is nu al 3 weken onveranderd..
Ik had laatst ook last van, volgens de garage, ernstige olielekkage. Peil is nu al 3 weken onveranderd..
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb zitten te twijfelen voor die Carbon dashboard delen maar als ik weer aan het carbon ga is het einde zoek... (had net m'n scoop aan Rob verkocht)
Onze sponsors