Dus voorlopig in een leenauto rijden
Een vw polo

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk
Ja dat hoop ik ook maar die bumper is niet zo makkelijk meer te krijgen geloof ik.Daniel_S schreef:Das ff goed balen en afzien. Hoop dat ie er snel weer strak bij staat.
Ja dat hoop ik ook maar die bumper is niet zo makkelijk meer te krijgen geloof ik.Daniel_S schreef:Das ff goed balen en afzien. Hoop dat ie er snel weer strak bij staat.
Retrofit lampen zijn nergens voor nodig als je affabriek de optie xenon al hebt dus de normale blackline xenon is een beter idee.mbvandenberg schreef:Zag de foto's ook al voorbij komen op Facebook Patrick. Heel naar om te zien. Het wordt vast allemaal goed gerepareerd maar je hebt er vooral gedoe van. Je zou ook om de retrofit xenon lampen kunnen vragen (zwart of antraciet kleurige behuizing). Is gewoon plug and play en tegenwoordig is wasinstallatie en auto. hoogteverstelling niet meer verplicht. Succes!
goede tip jaDaniel_S schreef:Als je de bumper achteraf hebt geplaatst, geef het de schadehersteller ff door. Zeker als er weinig visueel verschil zit in de bumpers. Vaak wordt namelijk gekeken naar hetgeen af fabriek is gemonteerd.
Als ik het zo lees hierboven wordt het alleen maar beter...
Pre-facelift Aero-bumper is wel lastig volgens mij, Coen zocht er een rooster voor, en die was bij Ekris in backorder met "geen levertijd, kan maanden duren".speedy schreef:Pff balen zegzal vast allemaal weer goed komen gelukkig en ben je weer van je steenslag af
Bumpers zijn normaal gesproken heel makkelijk leverbaar dus ben benieuwd waarom deze niet dan.
Onze sponsors