Heel gaaf die nieuwe velgen! Fijn dat het aanlopen is verholpen. Gr. Wendy
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Re: Cooper S PW (R53 FL) Sander (Rollin' Rollin' Rollin')
- Melelie
- Enthousiast
Bericht
Re: Re: Cooper S PW (R53 FL) Sander (Rollin' Rollin' Rollin'
"I listen to rubstep everywhere I go"... 

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Owwwww... Je hebt de plastic rand nog niet aangepast, of een stuk metaal weg geslepen. Daar past dus nog wel een maatje breder onder. 

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb jij nog meer aan moeten passen Berry? Ben nog niet helemaal tevreden.. Soms toch nog aanlopen..
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mij schuurt 't ook nog steeds met sterk inveren.
Als het goed is, ben ik woensdag of donderdag bij Roy voor apk/onderhoud. Dan liggen de wielen er (weer) af en zal ik even een foto voor je maken.

Als het goed is, ben ik woensdag of donderdag bij Roy voor apk/onderhoud. Dan liggen de wielen er (weer) af en zal ik even een foto voor je maken.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Top! Heb weer iets meer weggehaald met het slanleymes en ben er nu volgens mij wel. Met een flinke hobbel heb ik nog wel een klein schraapje..
Belangrijkste vond ik dat ik met flink gas de hoek om kan zonder aan te lopen, en dat werkt nu.
Ben benieuwd naar hoe het er bij jou uitziet
Belangrijkste vond ik dat ik met flink gas de hoek om kan zonder aan te lopen, en dat werkt nu.
Ben benieuwd naar hoe het er bij jou uitziet
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Onze sponsors