Mijn naam is Weshly 31 jaar jong en woonachtig in het pittoreske Wijchen Gelderland.
Ik werk full time voor een groot energie bedrijf in België als sales manager Nederland LPG/LNG butaan, propaan.
naast de full time baan heb ik zelf nog een eigen bedrijf in auto detailing.
op FB kun je zoeken naar P.C.S Car Detailing.
Maar nu waar het hier allemaal om gaat.
Wat begon als een uit de hand gelopen grapje is er dan toch zaterdag werkelijkheid geworden en heb ik mijn eerst Mini Cooper gekocht. ( cadeautje voor de vrouw) Tijdens de proefrit ben ik er ook lichtelijk verlieft op geworden, wat een toffe wagen om mee te rijden.
Auto is bijna full opties met uitzondering van HK sound systeem, panorama dak en Sport knop

Het is een Mini Cooper S N18 uit 2010 geworden voorzien van JCW pakket uitlaat, ecu en nog wat ander grut geloof ik ( certificaat erbij en stikker onder de motorkap ), volgens de verkoper heeft de auto 211pk. Hij voelt in ieder geval goed rap aan.
De auto word nu klaargemaakt bij de dealer i.v.m. wat kleine cosmetische schades, krijgt een grote beurt, apk en nog wat kleine aanpassingen.

Dat van de sport knop heb ik begrepen dat dit later in bouwen is! Als iemand dit kan verzorgen voor mij ( uiteraard tegen vergoeding ) zou super zijn.
ook moeten er diverse dingen gecodeerd worden.
Wie weet bij wie ik moet wezen hiervoor.????
Plannen verder met de auto zijn alle lelijke halogeen verlichting vervangen voor LED lampjes en misschien de auto voorzien van schroefsetje , maar moet wel een dagelijkse auto voor de vrouw blijven..
Gr Weshly