Ik heb mijn standaard (JCW) remleidingen vorig jaar naar Goodrigde gebracht zodat zij de remleidingen in RVS konden namaken... Waren nog niet bekend in hun systeem.
Remleidingen zitten er al meer dan een jaar onder, JCW remmen nog steeds niet...
Op de site van Goodrigde staan deze ook nog niet vermeld, Biesheuvel wist er ook niks van. Uiteindelijk na wat heen en weer bellen wisten ze te melden dat ze er waren voor de F5x serie.
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Tijdje geleden alweer. Had tijdens de NewMINIclub goes Monte-Carlo trip een POV (Person of View) video gemaakt de Alp d'Huez op. Klinkt toch nog best wel van binnen:
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Een tijdje niks meer gepost hier, maar MINI is zeker niet uit mijn hart!
Na ruim 100k km gereden te hebben in 3,5 jaar heeft mijn 2014 BRG F56 ruimte gemaakt voor een 2017 JCW met +/- 20k km op de klok.
Enkele van de opties & accessoires:
- Voorruitverwarming
- Elek. inklapbare spiegels
- Sportautomaat
- HK geluidssysteem
- Elek. schuifdak
- Voor & achter PDC + achteruitrij camera
Ook heb ik inmiddels de volgende mods gedaan:
- Piano black deurgreep covers
- Piano black tankdop cover
- ITG luchtfilter
De volgende mods staan op het lijstje:
- Piano black emblemen
- Piano black voor- & achterlicht sierringen
- Black NL stickers
- Piano black grill
- Fi decat downpipe
- Remus V2 Catback
- Black beltline
Foto's en video's volgen zo snel mogelijk!
Automotive Mike