Robert's ride...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Robert's ride...
nou kom maar door met de foto's 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- jerroo
- Be Mini
Bericht
een nieuwe en dikkere kopen geldt ook als modden, extreme versie ervan, congrats en idd kom maar door met pic'as.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
gefeliciteerd 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Even wat plaatjes van de buitenkant van de nieuwe F60 Countryman JCW ALL4.

Dank voor de felicitaties.
Rijdt echt geweldig, ben er erg blij mee!

Dank voor de felicitaties.
Rijdt echt geweldig, ben er erg blij mee!

- speedy
- NMC Legend
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Dit is British Racing Green, een metallic kleur. Ja, beetje lastig te zien wellicht met de weerspiegeling van de bomen en zo.
Rebel Green is gewoon "plat" groen, maar dan wel exclusief voor JCW.
Rebel Green is gewoon "plat" groen, maar dan wel exclusief voor JCW.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dacht al dat dit iets lichter was want soms lijkt dat rebel green wel zwart op een foto.
Gaaf kleurtje hoor
Gaaf kleurtje hoor

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Erjen
- Bijna verslaafd
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wauw wat een mooie wagen Robert, gefeliciteerd! Hier ga je vast weer veel plezier van hebben

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Robert iets meer dan 2 jaar geleden :
Maar zonder dollen, congrats met je nieuwe aanwinst Robert, erg mooie en dikke F60
Veel rijplezier en veilige km toegewenst.
Zo zie je maar het heeft bij jou uiteindelijk toch ook toegeslagen RobertRobert schreef:"het mod-virus...." euh wat is dat? Daar schijnen redelijk wat forummers last van te hebben, maar om één of andere reden passeert het hier...![]()
Het Frost Black maakt het op het eerste gezicht een vreselijk brute verschijning. En tegelijkertijd roept er een poppetje in je hoofd: Nee, nee, nee...![]()
![]()
De Countryman is van zichzelf al geen licht-gewicht MINI, en dan merk je wel goed dat een JCW-motor toch effe wat makkelijker de MINI van z'n plek sleurt in vergelijking met de standaard Cooper S-motor. Ook al scheelt iets van 15% aan vermogen, het rijdt allemaal net effe makkelijker.

Maar zonder dollen, congrats met je nieuwe aanwinst Robert, erg mooie en dikke F60

Veel rijplezier en veilige km toegewenst.
- jerroo
- Be Mini
Bericht
de kleur der kleuren
speedy schreef:dacht al dat dit iets lichter was want soms lijkt dat rebel green wel zwart op een foto.
Gaaf kleurtje hoor
de kleur der kleuren

R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
@Cooperdriver: Het MOD-virus slaat dan niet toe, maar meer het JCW-virus. En veilige kilometers hoop ik ook op, liefst zonder bevestiging vanuit het CJIB. Want deze JCW rijdt echt heel makkelijk zo de 'boete-gevarenzone' in. Moet wel even wennen aan het nieuwe geluid bij bijvoorbeeld 50 en 80 km/h, want de F60 is echt een heel stuk stiller als de R60.
En British Racing Green vind ik een stuk mooier als Rebel Green. Er zit veel meer 'diepte' in de metallic lak. Rebel green maakt de auto ook redelijk vormdood, net zoals dat bij sommige kleuren rood gebeurd.
Een blauwe en grijze had ik al eens op de oprit staan; dus toch maar eens voor een andere kleur. En wat is dan mooier als BRG!?!
En British Racing Green vind ik een stuk mooier als Rebel Green. Er zit veel meer 'diepte' in de metallic lak. Rebel green maakt de auto ook redelijk vormdood, net zoals dat bij sommige kleuren rood gebeurd.
Een blauwe en grijze had ik al eens op de oprit staan; dus toch maar eens voor een andere kleur. En wat is dan mooier als BRG!?!

Onze sponsors