Natuurlijk went het ook wel weer maar dat is met alles zo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben ook papa hoorginoceros schreef:The fastest daddy in the world ! You go Jos !
Het geeft idd een heerlijk gevoel om het koppel aan te spreken, als je Roadster vergelijkbare waardes had, dan weet je alles van de pret oogjes die je dan krijgtlouisvdd76 schreef:En in een keer is Jos zijn S een JCW overstemd.
Is vergelijkbaar wat ik in de Roadster had. En dan liep gewoon top. Vooral het koppel is heerlijk.
Geniet er van!
Ik was bang dat ik met de "stock" GP ma de roadster zou denken is dit alles maar gelukkig is de GP wat lichter en compenseert dat wat.
Alle voorbereidingen voor de GP2 zijn nu bijna klaar dus die mag binnenkort ook weg voor z'n Botox kuurtje.
Ik ben ook papa hoorginoceros schreef:The fastest daddy in the world ! You go Jos !
Allereerst, je kunt zelf via hun site checken wat het met jou MINI gaat doen, want ik heb zo niet op mijn netvlies waar je in rijdt.Erjen schreef:Interessant om allemaal te lezen. Dat koppel moet je haast wel voelen :-)
Ik heb ook even gekeken op de BR site.
Ik zag dat je voor stage 1 ook een nieuwe intercooler krijgt, ander uitlaatsysteem etc. Dat hoeft van mij allemaal niet. Ik begrijp dat alleen de software ook een optie is?
Hoeveel kostte je dit als ik vragen mag?
Waarbij ze even vergeten te vermelden dat gesmede zuigers/drijfstangen ook zeker aan te raden is om het lang heel te houden. Zwakste punt bij dit soort vermogens. Niet perse de turbo.Baseman schreef:Stage 3: Idem als stage met nog een uitbreiding op onderdelen zoals een koppeling, turbo enz.Erjen schreef:Interessant om allemaal te lezen. Dat koppel moet je haast wel voelen :-)
Ik heb ook even gekeken op de BR site.
Ik zag dat je voor stage 1 ook een nieuwe intercooler krijgt, ander uitlaatsysteem etc. Dat hoeft van mij allemaal niet. Ik begrijp dat alleen de software ook een optie is?
Hoeveel kostte je dit als ik vragen mag?
Hoop dat je vraag hiermee beantwoord is.
Erjen schreef:Bedankt voor de info. 230 PK en 340 Nm koppel is meer dan genoeg hehe.
Ik rij in de zwarte Clubman JCW met rood dak. Krijg alleen m'n icoontje niet gewijzigd...
Onze sponsors