Autovisie Time Attack.

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Autovisie Time Attack.

03 jun 2007, 20:35

nou mensen de biermagnaat is er ook weer.

redelijk hard verbrand maar echt een super dag gehad.

vanmorgen al vroeg opgestaan om maar richting zandvoort te gaan. het was voor ons toch wel een redelijk eindje rijden dus op tijd bij mijn bijrijder. die helaas op het moment van mijn arriveren nog sliep. toch snel aangekleed en hem maar in de auto gezet. toen volgas richting zandvoort. (sorry MR sneller ging niet) waar we samenkwamen met de rest van de mini rijders. super leuk om de mensen achter de auto's is te ontmoeten! hele dag mooi rond gekeken aantal leuke kiekjes kunnen maken en vooral genoten van al het geweld wat over de baan vloog.

toen ook hans nog ontmoet die tevreden terug mag kijken op deze eerste editie van de time atack.! ik denk alleen dat als hij volgend jaar sneller wil rijden dat er gewoon pk's bij moeten komen want het rijden an sich zag er erg goed uit!

het was dus echt een top dag, prettige terugreis gehad met bijna geen file en nou de foto's even aan het bekijken die ik gemaakt heb.

mensen BEDANKT! dit was zeker voor herhaling vatbaar. :D
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jun 2007, 20:52

Ook wij zijn weer terug :) Het was een leuke dag, mooie auto's gezien en genoten van het racen. En wat stonden er daar een vette wagens zeg een opsomminkje:

minstens 15 Donkervoort,
Ferrari's, Porsches, een Bugatti, Lamborgini's, noem maar op 8)
Al stonden er ook vreselijke 'autostyle sjonniebakken' maar ja hoort er bij ofzo ;)

En Hans je hebt het goed gedaan, we hebben zeker van je genoten en hebben een aantal filmpjes van je gemaakt, die zal Marjolein morgen wel even uploaden denk ik.

Wat ons betreft volgend jaar weer :)
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2007, 20:52

Zo we zijn terug mensen!!! Wat een vet weekend! Eerst Tiesto tot 2 uur gebleven en om 3 uur in me nest. Toen om 7 uur op en om half 8 gaan rijden naar Zandvoort. Daar aangekomen was ik een beetje vroeg. Maar Werner en Fastbunny volgde snel, daarna kwam Boudie en Des aanrijden. Als laatste kwam Biermagnaat! Die had niet voldoende doorgetrapt. :wink: :wink:

Nadat iedereen er was doorgereden naar de ingang. Daar moeten we gelijk doorrijden naar het paddock. Niet achter de spits, maar het grote parkeerterrein was ons doel. De auto's vlakbij het podium gezet van AutoMaxx. Je kent het wel: idioten die hun geluid laten horen en dan gaan ze de DB's meeten. Met daarna de opmerking ik zie een gasdop. Rijdt je volledige gepimpte Golf op gas? Uh ja! Ok dan op gas koken we he! hihiihi

Afbeelding
Geweldig om dat te zien! Verder lekker met iedereen zitten kletsen en ik denk wel meer dan een half uur video gemaakt van het event. Ook de runs van de Hans staan er op. Vooral de laatste helemaal! Die GP klinkt heel erg speels vergeleken met andere wagens. Kreeg veel reacties op de tribune, zo van moet je die Mini zien! :mrgreen: :mrgreen:

Drie keer 2.14 gereden en daarmee eindigde hij dacht ik 15de van de 40 of zo.... Dus dat is zeker niet slecht. Hij mocht zelfs de finale rijden! Daarnaast veel moois gezien, waaronder vrouwelijk schoon en mooie auto's. Carrera GT reed ook, maar dat viel wat tegen als je het geweld van een Donkervoort RS06 of een oud Le mant racer voorbij hoort komen!

De gehele dag video's en foto's gemaakt, Des heeft ze op zijn camera. Dus wellicht dat ie ze wil doorsturen of op het forum zetten. Zodoende kennen we ze allemaal zien. Ik ga eens kijken hoe ik die video omgezet krijg. Mensen met tips kennen me MSNen of PMen.....

Ik ben momenteel een beetje kapot en lichtelijk verbrand, het was zo'n super weer.... Volgende keer meer Mini's denk ik .... oh ja dat is al over drie weken :lol: :lol:

MR
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

03 jun 2007, 21:09

zo .... ook weer thuis aangekomen :) Het was een geweldig leuke dag!! Veel mooie auto's gezien (ook hele lelijke Johnnie bakken), en Hans die voor ons de fenomenale winnaar was!! :hoera
Morgen zal ik wat fotos en filmpjes uploaden :) Nu even TV kijken :) Het was een vermoeiende maar toffe dag!! Thanks to the voorzitter :lol: voor de goede kaarten!!

- Marjolein -
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2007, 21:18

Was zeker gaaf! maar ik ben nu gaar en ga gelijk in bad & naar bed.. poepoe.. morgen post ik mijn verhaal wel :wink: Thanks voor alle support het was werkelijk een heerlijke dag voor mij.. en ik had wel wat meer verwacht van die 300 & 400pk bakken.. maar die worden zoek gereden door een Mini :lol: (niet allemaal natuurlijk, want er zat een Honda integra Type R met 210pk en die werd 4e :shock: )
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2007, 21:21

Voorzitter :oops: :oops:

OMG ..... :roll:

MR
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2007, 21:28

bijna 450 foto's gemaakt echt super super veel mislukt maar ook een paar hele gave. post ik morgen wel ff nou ff douchen en dan ga ik ook slapen. :lol:
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jun 2007, 22:44

Ik ben ook net weer thuis. Prachtige dag, wel wat verbrand maar dat was ook niet te vermijden! MR super bedankt voor de invite!

Was mooi om Hans met de GP te zien tussen al die opgefokte aziaten. Meeste auto's waren niet echt naar mijn smaak maar her en der zat er zeker wat moois tussen: GT3 RS, Diablo, Bugatti EB110 (En die werd zeker niet gespaard op het circuit!), Carrera GT en een hele, hele boel donkervoorts :mrgreen:

Ik heb een hele berg foto's ook een aantal genomen door MR maar die heb ik nog niet allemaal gezien. Maar ik denk niet dat ik er nog aan toe kom om die vanavond nog te posten. :|

Het Mini Parking Only plaatje kwam goed van pas met dank aan Ida :wink:

Wel vaag dat de commentator op een gegeven moment bijna alle deelnemers liep af te zeiken met de slechte ronde tijden die er gereden worden met de vermogende auto's :s

Maar al met al een top dag en op weg naar huis nog even wat van die plastic koekblikken de weg naar de Mini dealer gewezen >)
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2007, 22:54

MR schreef:Voorzitter :oops: :oops:

OMG ..... :roll:

MR
Vandaag even wel :wink:
Was weer een top dag, veel mooi's gezien :shock:
MR. Nogmaals bedankt voor het regelen van de kaarten.
Black Berliner
4 op een rij!
4 op een rij!

04 jun 2007, 00:23

Vanaf een uur of twee was ik ook op het circuit aanwezig. Erg leuk om even te kijken bij zo'n event! Inderdaad helaas wel wat veel tuningvolk aanwezig... Alhoewel, die dames in strakke pakkies mogen nog drie weken blijven tot MINI United wat mij betreft :mrgreen:
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2007, 09:00

Zo ik ben ook weer bijgekomen van die zware dag gister.. Het begon namelijk al heel vroeg om 6uur had ik afgesproken met wint die trouwens keurig op tijd was, en met 2 enorme slaaphoofden naar zandvoort getuft waar om 7uur de keuring was!

Afbeelding

Echt dikke bakken stonden daar tussen maar deze waren ook voor alle klasses, een paar GT3's, marcos, Atom, Skylines heel veel trouwens.. etc.. sta je daar dan met je 225pk :? maar goed, keuring ging goed en het sfeertje tussen de racers was goed! Om 8uur een 45min. duurde briefing want dit is natuurlijk helemaal nieuw in Nederland dus goede afspraken maken over de inlap, flying lap en outlap toch wel belangrijk dat niemand in zijn outlap effe rustig voor je neus zijn auto laat uitrollen op de ideale lijn..

De Time Attack kon beginnen! Om 9uur de baanverkenning en de tijd daarvan wordt gebruikt voor de indeling van de kwalificatie! Heb ik daar een 9e tijd!! :D van 2:14.894 Echt niet verwacht of al die lui met die 400pk monters kunnen niet rijden of ik wel, dus ik hou het maar op dat eerste :wink:

Om 13uur de kwalificatie en nu de 12e tijd met 2:14.025 maar toen ik net mijn lap gedaan had kwam wint naar mij toe dat ik een 2,09 had gereden!! Ik helemaal blij maar later dacht dat kan helemaal niet want ik verremde me nog op het scheivlak. Het klopte ook niet het was toch die 2,14 Maar ik stond wel in de finale want de beste 16 gingen door. Dus om 15uur de finale.. toch wel leuk en een beetje flirten met de pitspoezen net voor de start mijn dag kon niet meer stuk.
Groen, ik weg voor de inlap semi's beetje proberen warm te krijgen want ik zat de hele dag al te kloten voor de juiste spanning. En een beetje om je heen kijken naar de tribune's die vol zitten toch wel gaaf dat racen.

De flying lap in, shit weer te vroeg geremt voor de tarzan maarja gassen met die Mini en wat een geweldige bocht is dat toch het Scheivlak en het stuk er naar toe, echt genieten want daar ging het mij ook om voor deze dag. en ja weer een 2:14.480 de 15e plaats (laatste in de finale) en Elmar (van Driving-fun) 1e met 2:05.414 met zijn BMW M3

ja het was echt een heelijke dag, supergenoten en een hoop leuke mensen leren kennen. Kortom volgend jaar weer! 8)
k33z
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 jun 2007, 09:18

Leuk om je verslag te lezen Hans.

Zoals ik gisteren al zei een hele knappe prestatie! Constant 2:14 rijden is volgens mij erg knap.

Leuke dag om zo eens mee te maken. Redelijk veel automaxx publiek, maar als die er niet geweest waren was het misschien uitgestorven en dat is ook niet alles.

Leuk om te zien dat mensen hun auto's echt gebruiken voor dit soort dingen, ik kan daar alleen maar respect voor hebben.

Knappe prestatie om met 225pk in de finale te komen. Uiteindelijk is het plezier wat het meeste telt, maar een goed resultaat helpt wel het plezier te verhogen :)

Knap werk Hans!
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2007, 09:21

Thanks kees, Geen automaxx publiek gezien op de baan.. :wink:
hier nog een gave foto

Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

04 jun 2007, 09:24

zie ik daar 1 handje aan het stuur??? :roll:

verder mooie prestatie hans! jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had je best eens willen zien knallen over dat circuit! :D

Goed bezig!

Coen
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2007, 09:40

andere handje zit iets lager :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”