Ik zal mij naar goed gebruik maar eventjes voorstellen

Ik ben Vincent en sinds September eigenaar van een Cooper S uit 2003. Ingeruild tegen een Audi A6 4.2 uit 2004 wat ook heel leuk was maar vanwege werk moest er een andere auto komen.
Ik had een paar criteria waar de auto aan moest voldoen. Dat was een laag gewicht, airco, cruise control en een hoog fun gehalte.
Zat eerst te kijken naar een focus en eerlijk gezegd totaal niet naar MINI omdat ze toch een hoog aaibaarheid factor hebben om het zo maar te noemen. Maar gelukkig wees een goede vriend mij op het feit, welke ik eventjes was vergeten, dat de Cooper S een compressor heeft. En laat ik compressors nou wel heel erg leuk vinden vanwege het gejank.
Afijn ik ging mij dus inlezen over de R53 en wat filmpjes bekijken. Nog steeds in de lichte twijfel maar wel al verder over de streep getrokken vanwege het omhoog geprezen rijgedrag gaan kijken naar een volledig origineel blauw exemplaar met wit dak, panoramadak, navi uit 2006 waar je praktisch niets aan hebt maar soit en wat mij vooral aansprak, een Harman Kardon installatie.
Het zag er allemaal goed uit en toen de proefrit kwam was ik opslag verkocht! Wat rijd dit leuk zeg!
Goed, ik heb hem dus gekocht en sindsdien, nadat ik een beetje gewend ben geraakt met het leukere stuurwerk, een hele hoop die mij aan het uitlachen waren vanwege het kapster imago zover gekregen om te zeggen dat ze toch eigenlijk heel leuk zijn. Met als goed voorbeeld mijn zwager, die het hardst riep dat zijn kapster er 1 had, nu toch echt elke keer een rondje zelf achter het stuur wilt zitten als we ergens heen gaan.
Heel verhaal in ieder geval maar ik ben fan! Hou ondertussen al een tijdje de Facebook pagina in de gaten maar ben niet zo'n groot gebruiker van social media dus post daar weinig.
Wat plannen betreft met de MINI, die zijn er zeker. Wil langzaam aan wat meer vermogen eruit rommelen en na een tijdje kijken waar het schip strand en ondertussen hier het een en ander bij leren.