Hoi Allemaal,
Ik ben Emma, en onlangs vanuit de UK hier gekomen. Ik heb een Mini Cooper S convertible uit 2007 die ik vanuit Engeland mee heb genomen naar Nederland.
Mini Convertible Cooper S RHD: Emma
- Buur
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini Convertible Cooper S RHD: Emma
Welkom Emma!! Je hebt dus een echte Engelse MINI?!
Plaats wat foto's, die zijn hier altijd welkom!!
Plaats wat foto's, die zijn hier altijd welkom!!
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Emma,
van harte welkom hier bij de NewMINIClub (NewMINIclub) en op dit forum, een bron van informatie en waar je met je vragen terecht kan. Wat #Buur zegt, altijd leuk om wat foto's van je MINI toe toevoegen, vaak worden mensen op meetings herkend aan hun MINI's
Hier kun je lezen hoe je eventueel foto's kan toevoegen: viewtopic.php?f=26&t=36822
Veel plezier hier op het forum en misschien tot ziens op 1 van de NewMINIclub meetings,
Mvg. Milco
van harte welkom hier bij de NewMINIClub (NewMINIclub) en op dit forum, een bron van informatie en waar je met je vragen terecht kan. Wat #Buur zegt, altijd leuk om wat foto's van je MINI toe toevoegen, vaak worden mensen op meetings herkend aan hun MINI's

Hier kun je lezen hoe je eventueel foto's kan toevoegen: viewtopic.php?f=26&t=36822
Veel plezier hier op het forum en misschien tot ziens op 1 van de NewMINIclub meetings,
Mvg. Milco
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hi Emma, welkom hier op het forum.
Foto's zijn we idd dol op, dus show je MINI aan ons
Foto's zijn we idd dol op, dus show je MINI aan ons

- MisterTUDOR
- 4 op een rij!
Bericht
Hi Emma! Awesome!
I must assume that your MINI is right-hand-drive then? How are you liking the parking-garages so far?
En je Nederlands is, zo te lezen, ook top!
I must assume that your MINI is right-hand-drive then? How are you liking the parking-garages so far?

En je Nederlands is, zo te lezen, ook top!
First it was #TEAMPW and now it's #TEAMJCW
Follow my mod-journey on Instagram: www.instagram.com/misterjcw
Follow my mod-journey on Instagram: www.instagram.com/misterjcw
Onze sponsors