Ja meer dan een half uur Kaj, maar ik moet hem op me PC krijgen en bewerken. Ik hoop dat van de week te kunnen doen als het lukt!! Het is de eerste keer voor mij dus ik ben erg benieuwd hoe dat moet. Als iemand tips hebt PM me ff.
MR
Autovisie Time Attack.
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je weet hoe het moet mag je het mij even uitleggen. M'n nieuwe PC komt donderdag en ik heb nog 14 uur aan tapes liggen van Top Run.MR schreef:Ja meer dan een half uur Kaj, maar ik moet hem op me PC krijgen en bewerken. Ik hoop dat van de week te kunnen doen als het lukt!! Het is de eerste keer voor mij dus ik ben erg benieuwd hoe dat moet. Als iemand tips hebt PM me ff.
MR
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Knap gereden Hans, maar dat weet je nou wel...
Beek ook bedankt voor de super dag!

Wie haalt wie hier nou in.....

Vette NSX:

Voor Hans kon die man met die vlag niet lang genoeg zo blijven staan
:
Euhmm, zullen we dan met z'n drieën gaan?Berthil schreef: Volgend jaar gaan we met zijn tweeën![]()

Knap gereden Hans, maar dat weet je nou wel...

Beek ook bedankt voor de super dag!

Wie haalt wie hier nou in.....

Vette NSX:

Voor Hans kon die man met die vlag niet lang genoeg zo blijven staan

Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Hans, mooi verhaal!! Ik was nog bijna komen kijken ook, alleen wilde een collega liever gaan, dus heb ik hem maar laten zwaaien.
iDD
iDD
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou mij niet verbazen als dat die boys van Crossmediaventures zijn
@ Hans: heb je nu nog die NewMINIclub-flyertjes uitgedeeld aan die pitspoezen of was je teveel afgeleid op ooghoogte
Berthil schreef:Die laatste foto is![]()
![]()
![]()
Wie staat daar bij met die dikke camera links, wanneer wordt dat uitgezonden
Zou mij niet verbazen als dat die boys van Crossmediaventures zijn

@ Hans: heb je nu nog die NewMINIclub-flyertjes uitgedeeld aan die pitspoezen of was je teveel afgeleid op ooghoogte

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
hey mensen hier nog ff wat van mijn kant! ben weer een beetje bijgekomen van een regelrechte top dag! was echt super! zwaar verbrand kwam ik vandaag achter en ook erg slecht geslapen, ik was denk ik nog te erg onder de indruk van al het geweld op de baan.
ook erg leuk om nou eens te zien wie er achter al die geweldige mini's zitten en ook erg leuke praatjes gemaakt gedurende de dag.
ik vond het een geweldige ervaring en ga volgend jaar zeker weer.
trouwens des Super foto's! ik heb ook geprobeerd om de auto's zo op de foto te krijgen zoals jou dat is gelukt met die F355 maar dat is vrijwel allemaal zwaar mislukt. dacht dat ik hans er ook erg mooi op had gekregen op het rechte stuk, maar dat is achteraf helemaal niks geworden. jammer
maar dat mag de pret niet drukken ben pas sinds kort een beetje bezig met fotografie en moet dus nog een heleboel leren.
nogmaals: het was top!

ook erg leuk om nou eens te zien wie er achter al die geweldige mini's zitten en ook erg leuke praatjes gemaakt gedurende de dag.
ik vond het een geweldige ervaring en ga volgend jaar zeker weer.
trouwens des Super foto's! ik heb ook geprobeerd om de auto's zo op de foto te krijgen zoals jou dat is gelukt met die F355 maar dat is vrijwel allemaal zwaar mislukt. dacht dat ik hans er ook erg mooi op had gekregen op het rechte stuk, maar dat is achteraf helemaal niks geworden. jammer

nogmaals: het was top!

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Grrrr ... de hele middag gewerkt aan een leuk filmpje over de GP op het circuit ... wil google er niets van weten. Hij is al 7x vastgelopen
Nog maar een keer proberen

Nog maar een keer proberen

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blijven proberen en veel spelen met de instellingen en dan kom je er wel!biermagnaat schreef:trouwens des Super foto's! ik heb ook geprobeerd om de auto's zo op de foto te krijgen zoals jou dat is gelukt met die F355 maar dat is vrijwel allemaal zwaar mislukt. dacht dat ik hans er ook erg mooi op had gekregen op het rechte stuk, maar dat is achteraf helemaal niks geworden. jammermaar dat mag de pret niet drukken ben pas sinds kort een beetje bezig met fotografie en moet dus nog een heleboel leren.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Toppie gedaan Hans, proficiat.
Toen ik al weer even terug bij je in de GP over het circuit mee mocht was ik al onder de indruk
van je stuurmanskunsten.
Mooie foto's, heb zeker wat gemist
Je moet maar meedoen met MINI UNITED, ik hoor het volkslied al !!

Toen ik al weer even terug bij je in de GP over het circuit mee mocht was ik al onder de indruk
van je stuurmanskunsten.

Mooie foto's, heb zeker wat gemist

Je moet maar meedoen met MINI UNITED, ik hoor het volkslied al !!

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er allemaal erg leuk uit Hans!!

"Oew, zou ie al een meisje hebben, die leuke jongen met die GP? Wel jammer dat ie geen rode spiegeltjes heeft. Och gossie, hij heeft nu wel rode blosjes op zijn wangen......"

"Oew, zou ie al een meisje hebben, die leuke jongen met die GP? Wel jammer dat ie geen rode spiegeltjes heeft. Och gossie, hij heeft nu wel rode blosjes op zijn wangen......"

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
precies de gedacht gang denk ja
henkietenk schreef:Ziet er allemaal erg leuk uit Hans!!

Onze sponsors