Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Wesley, 34 jaar, uit het pitoreske Noord-Limburg. Hoe ben ik hier zo terecht gekomen? Wij zochten thuis naar een tweede auto en mijn vrouw heeft een Mini altijd leuk gevonden. Dan ga je een beetje op onderzoek uit vanwege de reputatie die veel mensen aan deze autootjes toedichten. Allemaal leuk en aardig, dat met je hart kiezen, maar wat is het verstandigst? Veel ingelezen, reviews bekeken, door fora (waaronder deze) gescrollt en uiteindelijk kruipt bloed waar het niet gaan kan en gingen we wat auto's bekijken, waaronder ook niet-Mini's.
Een R50 sprak haar wel aan en eigenlijk al snel besloten dat het in iedergeval een Cooper én eentje van na de facelift moest worden. Mijn vrouw vond de combinatie groen/wit dak helemaal geweldig, maar stond ook voor andere kleurcombinaties open.
Afgelopen zaterdag zijn we, ja, ik ook, dan ook uiteindelijk verliefd geworden op een Electric Blue Metallic R50 uit maart 2005. Wit dakje, bonnet stripes en spiegelkappen, op S-spoke r85 velgen. Hij heeft verder het chrono pack en is in Chili uitvoering.
Komende zaterdag brengen wij hem thuis. Ik moet nog veel leren en lezen, dus ik blader ondertussen rustig door. Voor nu onderstaande foto als teaser, meer volgen zodra hij thuis is!