Hoi,
Ik wil de pulley van mijn R53JCW ver vangen door een KAV 15%
Nu zoek ik een removal tool voor de JCW pulley.
Wie heeft er een die ik kan lenen/huren?
Let me know!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gezocht JCW pulley removal tool
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Gezocht JCW pulley removal tool
Als ik je een tip mag geven:
Als er een JCW pulley op zit dan af zien van de swap. De winst die de 15% pulley geeft is niet zo groot, en het schijnt dat de JCW pulley zich een stuk lastiger laat demonteren dan de normale OEM pulley.
Als je toch wat meer performance wil, ga dan voor een andere nokkenas. Dat voegt in jouw geval meer toe.
Als er een JCW pulley op zit dan af zien van de swap. De winst die de 15% pulley geeft is niet zo groot, en het schijnt dat de JCW pulley zich een stuk lastiger laat demonteren dan de normale OEM pulley.
Als je toch wat meer performance wil, ga dan voor een andere nokkenas. Dat voegt in jouw geval meer toe.
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht 
Ben niet heel erg onder de indruk van hey JCW pakket zal ik maar zeggen. Op mijn vorige S had ik een 17% pulley met softwaremod. Die was minimaal net zo snel.
Gr!
Oh ja? Goede tip dat scheelt weer een paar uur klussen.Brightness schreef:Als ik je een tip mag geven:

Ben niet heel erg onder de indruk van hey JCW pakket zal ik maar zeggen. Op mijn vorige S had ik een 17% pulley met softwaremod. Die was minimaal net zo snel.
Gr!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Het JCW pakket voegt ook niet veel toe. Het beloofde vermogen wordt vaak niet gehaald. Met een 17% pulley en aangepaste software draai je vaak al meer vermogen dan een JCW, dus het klopt waarschijnlijk wel dat je vorige S minimaal net zo snel was.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors