Eindelijk een betaalbaar setje op de kop getikt voor deze lang gekoesterde wens...[/quote]
Super fraai! Niet van OEM te onderscheiden als je het mij vraagt. Nu willen wij natuurlijk graag foto's zien dat ze op de MINI geplaatst zijn!

Dan moeten jullie nog eventjes geduld hebben... Ik heb het fantastische idee, ahum, om ze nog even in de schuur te laten liggen tot de RH's weer eronder zitten.mbvandenberg schreef:Nu willen wij natuurlijk graag foto's zien dat ze op de MINI geplaatst zijn!
Super fraai! Niet van OEM te onderscheiden als je het mij vraagt. Nu willen wij natuurlijk graag foto's zien dat ze op de MINI geplaatst zijn!mbvandenberg schreef:
![]()
Eindelijk een betaalbaar setje op de kop getikt voor deze lang gekoesterde wens...
Alleen de koplampen, of ga je de achterlichten ook gelijk doen? Ik wil binnenkort mijn rode units een update geven... Dan zal ik gelijk jouw 100jr oude DIY nieuw leven inblazen.coendek schreef:Dit ga ik van het weekend ook weer doen!hahaha lang geleden!!
Berry M schreef:Alleen de koplampen, of ga je de achterlichten ook gelijk doen? Ik wil binnenkort mijn rode units een update geven... Dan zal ik gelijk jouw 100jr oude DIY nieuw leven inblazen.coendek schreef:Dit ga ik van het weekend ook weer doen!hahaha lang geleden!!
Onze sponsors