Wel lachen dat Bob blijkbaar nog een grotere Piet Precies is op deukjesgebied dan jijzelf

Volgens mij zijn wij alle 2 net zo erg Jos... Maar we doen er verder niemand kwaad mee dus we gaan er lekker mee doorBaseman schreef: ↑13 jul 2018, 10:05Jij bent er net zo zuinig op als ik, die clubman wordt ook helemaal afgelikt![]()
Super mooi dat de ergernissen zijn weggenomen Maurice, mooi verhaal en goed te lezen dat er weer een goed adres aan de lijst van bedrijven toegevoegd kan worden.
Ik weet zeker dat ie nu weer net iets fijner rijdt dat voordat Bob eraan gewerkt had![]()
Geniet ze.
Woon je in de buurt van de regio Amsterdam Mark en gaat het bij jou ook om kleine (parkeer) deukjes? Dan is Bob zeker een goede optie. Verbaasde mij ook een beetje dat hij nog 4 deukjes vond. Nu is het wel zo dat het speciale led licht dodelijk is, als je buiten staat zie je het een stuk minder. De Clubman is nu weer spik en span
Precies wat je zegt Daniel, echt vakwerk. Niet iets wat je leert achter je computerscherm, maar door heel veel uren te oefenen. Heb de groupbuy blijkbaar gemist, maar super dat je dat hebt opgezet. Hoeveel MINI's zijn er toen behandeld en tevreden met het resultaat?
Gewoon even contact opnemen met MijnDeukje.nl lijkt me het meest voor de hand liggend Ben.
Hoi Ben. Dank voor je complimenten! Baseman (alias Jos) heeft het in zijn reactie al goed verwoord. Prijzen hangen van diverse zaken af dus advies is om even contact op te nemen met Bob. Daarnaast heeft Milco een prima prijs indicatie gegeven zodat je in ieder geval een idee van ordegrootte hebt. EUR 50,- voor 3 deukjes wordt niet zomaar EUR 200, vanuit gaande dat type deukjes hetzelfde zijn. Succes!
Hi Glenda en natuurlijk ook Maurice.Glenda schreef: ↑31 jul 2018, 22:51Langzaamaan ben ik al het chroom van mijn clubman aan het veranderen in zwart (foto's binnenkort op fb NewMINIclub}, ik wil hem pepper white met zwart èn een aantal onderdelen black/white/grey Union Jack hebben. Nu las ik dat u de uitlaten met plastidip hebt behandeld, zit dat er nog steeds goed op? Ik ben er een beetje huiverig voor ivm eventueel smelten?
Hoi Glenda. Ben heel benieuwd naar je MINIGlenda schreef:Langzaamaan ben ik al het chroom van mijn clubman aan het veranderen in zwart (foto's binnenkort op fb NewMINIclub}, ik wil hem pepper white met zwart èn een aantal onderdelen black/white/grey Union Jack hebben. Nu las ik dat u de uitlaten met plastidip hebt behandeld, zit dat er nog steeds goed op? Ik ben er een beetje huiverig voor ivm eventueel smelten?
Onze sponsors