Beste mini leden,
ik heb laatst op ebay.com een cooper s tankdop gevonden voor ongeveer 70 euro excl. verzendkosten. Ik denk dat het rond de 90 euro wordt incl. verzendkosten. De prijs die mini ervoor vraagt weet ik niet, maar ik volgens mij wel veel hoger. Dus dan maar deze optie en hopen dat hij de goede kleur is. Maar mijn vraag aan jullie is hoe moet ik hem zelf erin bouwen, heb op verschillende forums gelezen dat het kan. Maar er was niet een erg duidelijk van hoe het moest. Iemand hier ervaring met het inbouwen van een Cooper S tankdop?
Cooper S tankdop
- red_devil
- Bijna verslaafd
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Cooper S tankdop
Kijk graag uit naar de reactie van de kenners. Zat er ook aan te denken. Op een paar lastige dingetjes (veertje hier.. veertje daar) is het niet zoveel werk heb ik vernomen.red_devil schreef:Beste mini leden,
ik heb laatst op ebay.com een cooper s tankdop gevonden voor ongeveer 70 euro excl. verzendkosten. Ik denk dat het rond de 90 euro wordt incl. verzendkosten. De prijs die mini ervoor vraagt weet ik niet, maar ik volgens mij wel veel hoger. Dus dan maar deze optie en hopen dat hij de goede kleur is. Maar mijn vraag aan jullie is hoe moet ik hem zelf erin bouwen, heb op verschillende forums gelezen dat het kan. Maar er was niet een erg duidelijk van hoe het moest. Iemand hier ervaring met het inbouwen van een Cooper S tankdop?
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Re: Cooper S tankdop
Heeft niemand hier ooit een tankdop ingebouwd?Raymond schreef:Kijk graag uit naar de reactie van de kenners. Zat er ook aan te denken. Op een paar lastige dingetjes (veertje hier.. veertje daar) is het niet zoveel werk heb ik vernomen.red_devil schreef:Beste mini leden,

- Racing Green
- Nieuwsgierig
Bericht
.
hint: Morty
hint 2: Grand_cru
Daar moet je het voorlopig mee doen. Succes !
Dat wou ik daarstraks ook zeggen maar dacht ach de tongen komen in Nl misschien nog wel lossnans schreef:zoek eens op mini2.be forum

hint: Morty
hint 2: Grand_cru
Daar moet je het voorlopig mee doen. Succes !
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Wanneer er meerdere mensen geinteresseerd zijn in het installeren / kopen van een cooper s tankdop, kunnen we misschien een inkoopactie beginnen met z'n allen. Zodat we tegen een leuke prijs deze mooie tankdop kunnen aanschaffen. Ik hoor het wel of jullie geinteresseerd zijn!

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Misschien dat we dan tegelijkertijd meerdere kunnen kopen, kunnen we misschien nog korting krijgenRaymond schreef:Ik ben d'r bij. google ff verder..naar timmermans . leuk cadeau weer voor mezelf.grand_cru schreef:TIP: € 87 bij Timmermans in Kaarst of € 137 gemonteerd.
Goeie deal daar in Duitsland

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Zelfde bij onze dealer: ook met gespoten kapje te krijgen, maar heb de mijne toch lekker laten plaatsen om zeker geen beschadiging aan MINI te hebben.
Jan
Wordt bij de Strahlung pure Timmermans boys in kleur naar wens geleverd zonder meerprijs. Wel even kleur specifiëren bij bestelling.Maaij schreef:Wordt volgens mij in Primer geleverd. Moet dus zelf nog gespoten worden.
Zelfde bij onze dealer: ook met gespoten kapje te krijgen, maar heb de mijne toch lekker laten plaatsen om zeker geen beschadiging aan MINI te hebben.

Jan

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors