Hoi,
Ik ben nieuw op het forum.
Ik had mezelf al even voorgesteld in de desbetreffende rubriek.
Het volgende.
Hoe kan ik mijn Mini budget vriendelijk naar een zo’n 240 pk krijgen?
Ik heb geen idee wat hij nu heeft.
- 15% pulley
- works IC
- BPM air intake
- works uitlaat of misschien alleen de sierstukken ( geen idee)
Wat moet ik doen om meer vermogen te krijgen. Uiteraard met een budget.
Spruitstuk?
17% pulley?
IC?
Ik ben heel benieuwd naar jullie advies.
En uiteraard als je iets te verkopen hebt, wat helpt om mijn doel te bereiken, hoor ik het graag.
Budget tuning
- Destynx
- One wheel wonder
- Locatie: Velserbroek
Bericht
Re: Budget tuning
Welkom op het forum!
Om naar 240pk te gaan moet je toch wel een flink budget hebben. 250pk is maximaal zonder de compressor te vervangen door een turbo of een efficiëntere compressor. Ik heb ongeveer 220pk en daarvoor is het volgende gebeurd:
17% pulley
GRS Intercooler
GTT CAI
Catcams 469 nokkenas
550cc injectoren
Decat op standaard spruitstuk
Bytetronic tune om alles af te stellen.
Hierna kan je een andere kop nemen om naar 240-250pk te gaan, maar daarvoor ben je zo’n 1500-2000 kwijt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Om naar 240pk te gaan moet je toch wel een flink budget hebben. 250pk is maximaal zonder de compressor te vervangen door een turbo of een efficiëntere compressor. Ik heb ongeveer 220pk en daarvoor is het volgende gebeurd:
17% pulley
GRS Intercooler
GTT CAI
Catcams 469 nokkenas
550cc injectoren
Decat op standaard spruitstuk
Bytetronic tune om alles af te stellen.
Hierna kan je een andere kop nemen om naar 240-250pk te gaan, maar daarvoor ben je zo’n 1500-2000 kwijt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- GroteGeert
- Nieuw Lid
Bericht
Hoeveel pk zou ik nu hebben?
Een ander spuitstuk. Wat geeft dat?
Re: Budget tuning
Oei klinkt als een duur verhaal.Destynx schreef: ↑17 aug 2018, 19:04Welkom op het forum!
Om naar 240pk te gaan moet je toch wel een flink budget hebben. 250pk is maximaal zonder de compressor te vervangen door een turbo of een efficiëntere compressor. Ik heb ongeveer 220pk en daarvoor is het volgende gebeurd:
17% pulley
GRS Intercooler
GTT CAI
Catcams 469 nokkenas
550cc injectoren
Decat op standaard spruitstuk
Bytetronic tune om alles af te stellen.
Hierna kan je een andere kop nemen om naar 240-250pk te gaan, maar daarvoor ben je zo’n 1500-2000 kwijt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hoeveel pk zou ik nu hebben?
Een ander spuitstuk. Wat geeft dat?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors