LB R56 S met Wit dak Aerokit Amsterdam Buitenveldert

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

LB R56 S met Wit dak Aerokit Amsterdam Buitenveldert

05 jun 2007, 21:13

Kwam een uurtje geleden langs mijn huis gescheurd, een hele mooie Laser Blue R56 S met wit dak en aerokit. Zag er gloednieuw uit en had volgens mij hele mooie velgen, maar zag het niet goed omdat hij reed. Was helaas te snel voorbij, had hem wel even willen bewonderen.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: LB R56 S met Wit dak Aerokit Amsterdam Buitenveldert

05 jun 2007, 22:17

kaya schreef:Kwam een uurtje geleden langs mijn huis gescheurd, een hele mooie Laser Blue R56 S met wit dak en aerokit. Zag er gloednieuw uit en had volgens mij hele mooie velgen, maar zag het niet goed omdat hij reed. Was helaas te snel voorbij, had hem wel even willen bewonderen.
Ja die zag ik ook voorbij scheuren toen ik bij Calzone in de Beethovenstraat zat te eten, kon het dak en de velgen eerlijk gezegd niet zien maar zag wel duidelijk de nieuwe Aerokit.

Heb je mij al is zien rijden?
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 jun 2007, 23:23

Ja hij reed namelijk over de van leyenberghlaan en richting beethovenstraat, ook toevallig.
Ik heb jou nog niet gespot, wel die zwarte R56 bij de van baerlestraat. En een andere zwarte met die 17 inch spaakvelgen. Grappig om te zien dat om de zoveel tijd een nieuwe R56 bij komt in Amsterdam.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2007, 00:34

kaya schreef:Ja hij reed namelijk over de van leyenberghlaan en richting beethovenstraat, ook toevallig.
Ik heb jou nog niet gespot, wel die zwarte R56 bij de van baerlestraat. En een andere zwarte met die 17 inch spaakvelgen. Grappig om te zien dat om de zoveel tijd een nieuwe R56 bij komt in Amsterdam.
Waar woon jij dan? Bij het Gelderlandplein?
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
blackmamba
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

06 jun 2007, 15:46

Die blauwe mini heb ik ook al eerder zien staan naast politiebureau van Leyenberglaan. Erg mooie wagen. Wedstrijdje doen wie hem het eerste flyert?
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2007, 16:37

blackmamba schreef:Die blauwe mini heb ik ook al eerder zien staan naast politiebureau van Leyenberglaan. Erg mooie wagen. Wedstrijdje doen wie hem het eerste flyert?
Ik heb geen flyers dus wordt lastig...

Maar we kunnen wel een keer een Buitenveldert Mini Meet doen :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2007, 19:59

Des schreef:
blackmamba schreef:Die blauwe mini heb ik ook al eerder zien staan naast politiebureau van Leyenberglaan. Erg mooie wagen. Wedstrijdje doen wie hem het eerste flyert?

Ja goed idee! Ik heb trouwens ook geen flyers en ik kijk uit op het politiebureau, maar heb hem daar nog niet gespot. Ik woon op de hoek van leyenberghlaan a.j. ernststraat.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2007, 21:06

kaya schreef:
Des schreef:

Ja goed idee! Ik heb trouwens ook geen flyers en ik kijk uit op het politiebureau, maar heb hem daar nog niet gespot. Ik woon op de hoek van leyenberghlaan a.j. ernststraat.
In die toren? Ik kom wel bij Werelds om een broodje te eten af en toe. Ik maak wel even een topic aan in events voor een Amsterdam Mini Meet.

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4790

Misschien ook leuk voor mensen van buiten Amsterdam als we er een ritje door Amsterdam aan koppelen.
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2007, 22:33

Des schreef:
kaya schreef:
Des schreef:

In die toren? Ik kom wel bij Werelds om een broodje te eten af en toe. Ik maak wel even een topic aan in events voor een Amsterdam Mini Meet.

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4790

Misschien ook leuk voor mensen van buiten Amsterdam als we er een ritje door Amsterdam aan koppelen.
Niet in die toren maar in dat nieuwe complex tegenover die toren.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2007, 22:35

Bevalt goed?
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2007, 22:41

Ja zekers, de buurt is een beetje saai, maar de woningen zijn mooi en ben zo in het centrum dus vermaak me goed. En ben heel blij met de garage, zo blijft je Mini toch mooi.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2007, 22:44

kaya schreef:Ja zekers, de buurt is een beetje saai, maar de woningen zijn mooi en ben zo in het centrum dus vermaak me goed. En ben heel blij met de garage, zo blijft je Mini toch mooi.
Ja inderdaad, s'avonds is er geen moer te beleven daar maar verder wel prima appartementen. En 1 van de grootste supermarkten van Nederland op kruip afstand :lol:
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2007, 22:47

Des schreef:
kaya schreef:Ja zekers, de buurt is een beetje saai, maar de woningen zijn mooi en ben zo in het centrum dus vermaak me goed. En ben heel blij met de garage, zo blijft je Mini toch mooi.
Ja inderdaad, s'avonds is er geen moer te beleven daar maar verder wel prima appartementen. En 1 van de grootste supermarkten van Nederland op kruip afstand :lol:
Met parkeergarage waar je 1 uur gratis kan staan :lol: . Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar jouw interieur, heb die combinatie nog niet in het echt gezien. Heb je ook anthracite hemelbekleding?
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2007, 23:12

kaya schreef:
Des schreef:
Met parkeergarage waar je 1 uur gratis kan staan :lol: . Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar jouw interieur, heb die combinatie nog niet in het echt gezien. Heb je ook anthracite hemelbekleding?
Yup :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8

Terug naar “MINI Spotting”