Raam MINI R56

florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Raam MINI R56

07 jun 2007, 12:22

Er stond mij iets bij dat we het een keer gehad hebben over de electrische ramen van de R56 en dat deze niet automatisch omhoog gingen bij het omhoog drukken van het knopje.
Nu stond ik gister in de file en tot mijn verbazing ging mijn raam zowel dicht als open als ik een keer het knopje omhoog deed, is dit wereld nieuws of was dit allang bekend bij iedereen :|

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

07 jun 2007, 12:32

Bij de r53 gaat normaal de raam van de bestuurder vanzelf dicht en die van de bijzitter niet...
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2007, 13:18

Alleen bij het bestuurders raam doet ie dat, bij het raam van de bijrijder niet.

En nu we het toch over de ramen hebben, beetje vaag dat je wel de ramen open kan doen met de afstandsbediening maar ze niet meer dicht kan doen met de afstandsbediening :s
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2007, 13:28

oke het is dus normaal dat ie vanzelf open en dicht ging, dan weet ik dat weer, tnhx

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2007, 14:03

Des schreef:Alleen bij het bestuurders raam doet ie dat, bij het raam van de bijrijder niet.

En nu we het toch over de ramen hebben, beetje vaag dat je wel de ramen open kan doen met de afstandsbediening maar ze niet meer dicht kan doen met de afstandsbediening :s
Dat laatste kan dus wel. Als je het sleuteltje uit je afstandsbediening haalt en in je slot van de deur steekt, kwartslag draaien, 2 seconde wachten, en voila ze gaan weer omhoog.
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2007, 17:10

MINIJCW schreef:
Des schreef:Alleen bij het bestuurders raam doet ie dat, bij het raam van de bijrijder niet.

Dat laatste kan dus wel. Als je het sleuteltje uit je afstandsbediening haalt en in je slot van de deur steekt, kwartslag draaien, 2 seconde wachten, en voila ze gaan weer omhoog.
Wel erg omslachtig :s Als ze toch instaat zijn om de raampjes naar beneden te laten gaan als je open ingedrukt houdt op de afstandbediening dan moet het toch ook mogelijk zijn ze weer dicht te laten gaan als je sluiten ingedrukt houdt?
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 jun 2007, 17:16

Is een beveiliging van MINI :(

Terug naar “MINI-talk”