Nu stond ik gister in de file en tot mijn verbazing ging mijn raam zowel dicht als open als ik een keer het knopje omhoog deed, is dit wereld nieuws of was dit allang bekend bij iedereen

gr.
floris
Dat laatste kan dus wel. Als je het sleuteltje uit je afstandsbediening haalt en in je slot van de deur steekt, kwartslag draaien, 2 seconde wachten, en voila ze gaan weer omhoog.Des schreef:Alleen bij het bestuurders raam doet ie dat, bij het raam van de bijrijder niet.
En nu we het toch over de ramen hebben, beetje vaag dat je wel de ramen open kan doen met de afstandsbediening maar ze niet meer dicht kan doen met de afstandsbediening
Wel erg omslachtigMINIJCW schreef:Dat laatste kan dus wel. Als je het sleuteltje uit je afstandsbediening haalt en in je slot van de deur steekt, kwartslag draaien, 2 seconde wachten, en voila ze gaan weer omhoog.Des schreef:Alleen bij het bestuurders raam doet ie dat, bij het raam van de bijrijder niet.
En nu we het toch over de ramen hebben, beetje vaag dat je wel de ramen open kan doen met de afstandsbediening maar ze niet meer dicht kan doen met de afstandsbediening
Onze sponsors