Mijn panorma dak gaat moeilijk dicht of is erg eigenwijs. Ik bedoel wanneer je hem dicht doet dan springt hij vlak voor de sluiting 10 cm ervoor weer open. Uiteindelijk kunnen dicht doen met kleine stukjes via de bediening maar goed ben nu bang om hem te gebruiken. Volgens de dealer wijst dit erop dat er een nieuw dak nodig is kosten 2200 ,- euro. Maar ik las ook hier dat er dan gewoon onderhoud nodig is maar las ook hier op het forum dat ACE automotive een goede partij is maar bij het bellen voor het maken van een afspraak kwam men daar ook niet veel verder niks meer te krijgen voor jou dak dus je moet een nieuw dak laten plaatsen kosten 1900 euro. Dus wie weet een bedrijf die het dak even wilt nazien ofwel goed onderhoud aan het dakje wilt plegen en niet alleen hard gaat roepen “ nieuw dakje is nodig doeg” of zit hier iemand die er een hobby van gemaakt heeft om tegen een (uiteraard ) een goede vergoeding mijn panorma dakje wilt nakijken/gangbaar wilt maken zodat niet de motor helemaal doorbrandt. En dat ik van de zomer weer semi kan cabrio rijden