Als de auto's langzaam door de pers uitgekleed worden en de merken meer loslaten gaat er tijdens het testrijden ook steeds meer af, tot het moment dat de auto zo goed als productieklaar is. De eerste modellen rollen de band af en worden meteen de nodig kilometers getest, om de laatste puntjes bij te schaven. Het leuke daarvan is dat je ze dan vaak in allerlei kleuren over de weg ziet rijden. Dan ziet zo'n auto er al meteen heel anders uit.
Om jullie een indruk te geven van hoe dat eruit ziet heb ik besloten maar eens een topic te openen over de kleuren waar ze momenteel mee testen. Uiteraard ook altijd leuk om de mening van anderen te weten over dit soort "vreemde" modellen in echte kleuren.
Zo vond ik net een Lightning Blue MINI Clubman S. Hier de foto's:

Ik vind hem er zo al een heel stuk beter uit zien, wat me opvalt elke keer is het vreemde dakdesign. Iets wat je waarschijnlijk eerst in het echt van dichtbij gezien moet hebben voor je er een echte mening over kan geven.
Uiteraard vraag ik jullie te posten wat je aan foto's vind op het net van de MINI Clubman en Clubman S in kleuren!