Dank je wel Roel! Altijd een genoegen je weer te zien en de MINI elke keer weer een beetje ‘beter’ te maken met jouw hulpGoRoel schreef:Leuke verhalen! En zeker een fijne auto om aan te werken.Je hebt een fijne smaak

Dank je wel Roel! Altijd een genoegen je weer te zien en de MINI elke keer weer een beetje ‘beter’ te maken met jouw hulpGoRoel schreef:Leuke verhalen! En zeker een fijne auto om aan te werken.Je hebt een fijne smaak
Durf het niet te zeggen hoe de pookknop vast zit. Roel van GoGarage37 heeft de oude gedemonteerd en de nieuwe geïnstalleerd. Volgens mij een harde ruk omhoog eraan geven. Pas op dat je je zelf geen bloedlip slaat.RonaldR56 schreef:Lekker bezig weer. Ik zou voor de rode gordels met zwarte bies gaan. Hoe zit de pookknop eigenlijk vast? Bij mij zit de bovenste helft van die knop los en dat irriteert me mateloos
Nee hij gaat voorlopig niet wegCoen1 schreef:Voorlopig niet wegdoen hoor de opvolger is veel te veel een gewone wagen. Ook natuurlijk op veel punten beter vooral het interieur is volwassen geworden maar voor de rest is het allemaal wat saai en zo groot.. maar goed fijn dat je ons een kijkje geeft hoe wat allemaal aan te passen is en wat er allemaal mogelijk is.. want wat is hij dik geworden
mbvandenberg schreef: ↑30 mar 2019, 12:3829-03-2019 Bekerhouders
Waarschijnlijk een bekend verschijnsel voor MINI rijders: het ronde kauwgom potje die precies in de bekerhouders vóór passen. Super, alleen steken de gekleurde potjes af in het zwarte interieur. Afgelopen week dacht ik ineens op een avond: zijn die potjes er ook in het zwart? En ja hoor, gewoon verkrijgbaar. De volgende dag een potje gekocht, stickers eraf getrokken en et voilà.
Zwart vs wit
Het leven kan soms zo mooi eenvoudig zijn. Afgelopen week een ritje gemaakt in de Clubman en het draagt gewoon bij bij de rust in het interieur
Goed weekend!
Maurice
Denk dat Jos weet dat er kleine potjes bestaan. Gaat er om of hij er in het zwart is #jekanermaardrukmeezijnMartijnGizmo schreef:Kleine potjes bestaan zeker wel (56gr ipv 130gr in geval van de Sportlife Smashmint), ik heb namelijk hetzelfde CAE-probleem in mijn Coopertje.Weet alleen niet of die er ook in de zwarte variant is...
Onze sponsors