Looking forward to itMinimaastricht schreef: ↑26 jan 2019, 23:09Take you for a spinnnnnnnDennisR53 schreef:Nice Marcel! Goed bezig man. Ben benieuwd als hij af is!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Looking forward to itMinimaastricht schreef: ↑26 jan 2019, 23:09Take you for a spinnnnnnnDennisR53 schreef:Nice Marcel! Goed bezig man. Ben benieuwd als hij af is!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk




Ik heb er ook een hele lange tijd tegenaan gekeken. Je moet gewoon keuzes maken in uitgaven en een tijd accepteren dat je auto veel geld gaat vragen. Verwacht niet dat alles in een keer binnen is en haal beetje bij beetje de onderdelen van her en der. Davy (GeaR53) kan je vertellen wat goede keuzes zijn en wellicht helpen met het bij elkaar zoeken van onderdelen. En dan is het altijd aan te raden om bij het echte bouwen wat hulp van een pro te vragen. Al is het alleen maar om het risico van een een amateur te vermijden. Ik heb daar met Martijn Schols (Schols auto’s Meijel) prima afspraken mee kunnen maken. Trust me.... ben blij dat we de finish zien maar uit ervaring weet ik dat modden nooit zal stoppen.Mnrk schreef:Elke update denk ik weer 'dat wil ik ook doen!'


Yes; die blijft er voorlopig op. In ieder geval is blok nu klaar voor groter en beter. Keep on modding.Mnrk schreef:Marcel, zit er nu (straks) nog een Sprintex compressor op? Ik meen me te herinneren dat je die op de R53 gemonteerd had maar kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden...

 . Gelukkig geen lekkages, geen storing lampjes die branden en een lopende motor. Dit is spec list tot op heden:
. Gelukkig geen lekkages, geen storing lampjes die branden en een lopende motor. Dit is spec list tot op heden:












 ..... toch wel spannend elke vluchtheuvel incl GP skirts), condensor van de airconditioning vervangen en het systeem voorzien van nieuw freon gas en auto klaar gemaakt voor de APK door tijdelijk de decat te vervangen voor een Tomcat en de achterlichten terug naar OEM te brengen. In het kort: hij is niet door de keuring gekomen.
..... toch wel spannend elke vluchtheuvel incl GP skirts), condensor van de airconditioning vervangen en het systeem voorzien van nieuw freon gas en auto klaar gemaakt voor de APK door tijdelijk de decat te vervangen voor een Tomcat en de achterlichten terug naar OEM te brengen. In het kort: hij is niet door de keuring gekomen.  . De CO waarden waren ver van wat vereist is. Gelukkig was hulp al onderweg: @Rens heeft zijn laptop erbij gepakt en zo hebben we de Vi-Pec map aangepast zodat de waarden op stationair en 2000 tpm oké zijn. De cabbie gaat deze week op herkeuring. Laten we hopen dat alles vanaf hier goed gaat. Zon begint al te schijnen en IK WIL RIJDEN!
. De CO waarden waren ver van wat vereist is. Gelukkig was hulp al onderweg: @Rens heeft zijn laptop erbij gepakt en zo hebben we de Vi-Pec map aangepast zodat de waarden op stationair en 2000 tpm oké zijn. De cabbie gaat deze week op herkeuring. Laten we hopen dat alles vanaf hier goed gaat. Zon begint al te schijnen en IK WIL RIJDEN!  .
.





























 ) maar ik verwacht ze op korte termijn terug. Banden zijn wel al binnen; Federal 595 RS-R in 215/40/17. Lekkere plak bandjes!
) maar ik verwacht ze op korte termijn terug. Banden zijn wel al binnen; Federal 595 RS-R in 215/40/17. Lekkere plak bandjes!





 .
.



Onze sponsors