Wellicht wordt de grill door een andere partij genaakt/ geleverd. Dan nog blijft het vreemd.
Nu weer lekker schadevrij rondrijden

Zeker weten Daniel!Daniel_S schreef:Mag je weer trots op zijn. Ziet er weer netjes en strak uit.
Wellicht wordt de grill door een andere partij genaakt/ geleverd. Dan nog blijft het vreemd.
Nu weer lekker schadevrij rondrijden
Ik ben vanplan om naar Newminiclub Live te gaan samen met mn vrouw!Daniel_S schreef:Die meet gaat je vast lukken. Moet zeggen dat ik al te lang niet naar een meet geweest ben. Moeten we maar eens verandering in brengen
Erg raar idd. Ik denk dat er een fout in hun systeem zit. Want als je het plaatje zit, zou het nummertje 10 zijn. Maar daar staat "rooster midden" en het enige waar je een onder rooster ziet, is het voor de JCW bumper. Het is gewoon raar.niekcarfreak schreef:Raar verhaal van de grille maar gelukkig is ie weer netjes!
Thanks man!IrishMini schreef:Waardeloos voor je kerel, ik ben ook zo'n type die extreem uitkijkt voor zijn auto en die van anderen.( en die van mij is 2007 en ik ben nog zo zuinig)
Ik parkeer zelfs 150 meter van men huis af omdat de mensen daar netter parkeren....Ik ken het jammer genoeg.
Maar nog steeds gave auto man
Ja die vind ik ook het beste gelukt! Ik zat later te denken, dat ik ook een foto wou waar mn mini parallel staat met de muur. Maar was dat totaal vergeten!niekcarfreak schreef:De derde foto van boven vind ik de mooiste, staat ie onder mooie hoek en geen last van tegenlicht zoals bij de bovenste foto.![]()
Nou dat is echt zo Daniel! Ik had ook afgelopen weekend een mooie foto plek gevonden... de parkeer garage van de winkelcentrumpje waar ik paar keer per week wel in sta, om snelle boodschappen te halen ofzo.Daniel_S schreef:Leuke plaatjes. Zeker voor met de phone. Grappig dat veel leuke foto locaties vaak dichter bij zijn dan je denkt.
Onze sponsors