Dank je wel Glenn!

Dank je wel Glenn!
Dank je wel Coen! Moet zeggen dat dit het eerste onderdeel is die moeilijk te verkijgen of vinden was. In het algemeen vind ik dat MINI onderdelen goed leverbaar en makkelijk te vinden zijn. In dit geval een beetje pech hebben dat hij toevallig uit productie is gehaald. Zojuist ook de L-clipjes binnengekregen dus de zonneschermen kunnen gemonteerd worden.Coen1 schreef: ↑12 jul 2019, 18:05Leuk verhaal weer en vooral fijn van alle foto’s en ja van bepaalde onderdelen die je als mini rijder wilt kopen dan is het jammer dat het niet meer allemaal goed te verkrijgen is. Ondanks zij in een interview een hoge mini baas dat mini hun onderdelen voorziening beter op pijl moet brengen. Zoals bmw ook doet tenslotte is daar ook nog alles goed te verkrijgen of oké soms moet de bmw dealer nog 3 dagen wachten maar in de regel is dat gewoon beter geregeld voor de bmw rijders.
Thanks! Ben ook heel benieuwd hoe ik de remmen ga ervaren. Zelf ga ik van Cooper remmen naar JCW exemplaren, je zou zeggen dat je hier verschil in moet merken. Ben zelf geen racer en boven de 140km/u rijd ik zelden, dus fading zal ik niet snel last van hebben.Coen1 schreef: ↑01 aug 2019, 21:49Zo gaaf dan en ook dat alles zo goed gelukt is ! Ben heel benieuwd hoe deze remmen zijn.. want ik vindt het standaard spul met name als ik in Duitsland rij en dan oké probeer ik iedere keer de topsnelheid te pakken maar op ze minst 160 te blijven rijden en dan merk je ondanks de brembo remmen blokjes en schijven dat zij het niet aankunnen (fading). Nee dan mis ik echt mijn bmw 330d die had daar nooit last van.
Ha Patrick! Dank voor je complimenten, en vooral van iemand die ook helemaal gek van zijn MINI ispboy_00701 schreef: ↑01 aug 2019, 22:25Ik vind het geweldig hoe jij de liefde voor mini in je auto stopt.ool heel grappig dat je op pagina 1 aangeeft dat je niet veel aan je Mini gaat veranderenik zou zeggen ga lekker zo door ik vind het mooi
.
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Dank je Daniël!
Ik weet er alles van. Mijn 1e mini kocht nee deze is helemaal afmbvandenberg schreef:Ha Patrick! Dank voor je complimenten, en vooral van iemand die ook helemaal gek van zijn MINI ispboy_00701 schreef: ↑01 aug 2019, 22:25Ik vind het geweldig hoe jij de liefde voor mini in je auto stopt.ool heel grappig dat je op pagina 1 aangeeft dat je niet veel aan je Mini gaat veranderenik zou zeggen ga lekker zo door ik vind het mooi
.
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met TapatalkHeb al een keer gedacht om pagina 1 te herschrijven, ik kom totaal niet meer geloofwaardig over als mensen dat terug lezen
Hij wordt beetje bij beetje steeds meer zoals ik hem wil hebben. Geen haast en vooral lol beleven. PS. Heel veel sterkte en zet hem op!
Onze sponsors