De volgende zullen zo wel arriveren!!!
Maar zoals iedereen zo wel zal gaan zeggen!!! Het was echt de moeite waard!! Die fabriek is echt de Chococolade fabriek van Willy Wonka Ik denk dat dat het dichtste in de buurt komt
Jammer dat we geen opnamen mochten maken, maar gebrand op het netvlies is het zeker
Harstikke leuke ervaring, de MINI fabriek en het rijden met de Engelsen aan de linkerkant. De Visitor jas had de juiste kleur. Te bewonderen op een volgende meet als diegene die er eentje als onderjas heeft gebruikt hem meeneemt
Echt leuk om te zien hoe het er aan toe gaat in de fabriek. Mooi moment als je staat te kijken op het moment als een MINI voor de allereerste keer wordt gestart (of niet ).
Op de terugweg stuurde TomTom me toch via Brussel, dus een wat onverwacht en vroeg afscheid van een geweldige groep MINI's en eigenaren/eigenaresses .
Ik ga z.s.m. aan de film beginnen.
Hoi. allemaal; Wij zijn ook weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, het was echt hartstikke leuk, een super ervaring om te zien hoe al onze minikes daar zijn gemaakt.
We zijn blij dat we zijn meegegaan een ervaring rijker.
We vonden het ook leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten.
Het links rijden ging viel best mee,je had er het meestte "last van" toen we in Oxford ff gingen zoeken naar een leuke plek.
Toen zat onzen Tubby ff op de verkeerde weghelft, toch tubby ? Ja ,ja soms viel het ff niet mee.
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Op de terugweg waaide het nogal aardig dus ik dacht dat wordt Maar het viel reuze mee ,zeer mooie boot.
We gingen plots ook van de weg omdat ook onze navie aangaf dat dit een korte route zou zijn. Maaaareehh, op zijn bels eh, wegomlegging,enz...
We zijn nu net thuis wel ff een happie gegeten nog onderweg.
Maar als klap op de vuurpijl kwamen we 1 km. voor we thuis waren nog een oplegger tegen met :mini's
Vanacht nog eens lekker over dromen denk ik, en we hadden best nog wel wet langer willen toeren in Engeland, volgende meet mischien
Nu ff wat uitpakken en de komen er nog aan hoor , want ik geloof dat Martin er heeeeel wat heeft gemaakt.
Groetjes en nogmaals bedankt voor de 2 gezellige dagen.
MINI...................................The best there is.
We zijn net thuis (hadden de nodige wegwerkzaamheden onderweg).
Het was helemaal SUPER. Op naar Oxford, the sequel
Karretje schreef:Toen zat onzen Tubby ff op de verkeerde weghelft, toch tubby ? Ja ,ja soms viel het ff niet mee.
. weet niet of Tubby aan het 'spookrijden' was, maar ikzelf heb in Oxford keurig (ahum) de rechthelft opgezocht. Vond al zo raar dat die vrachtwagen 'op mijn helft' reed (gelukkig wees Ester mij op het feit dat ik LINKS behoorde te rijden ).
Kort samengevat, hebben een toptijd gehad. Rijden in Engeland valt best wel mee (één keer spookgereden en één keer dat de rijbaan (links) ophield en de vrachtwagen wel fluks onze kant op kwam ).
De fabriek is helemaal goed, geweldig om dit van dichtbij te zien zeg. De rondleiding mocht van mij wel wat langer duren. Begrijp nog steeds niet dat de 'gearknob' geen 'paperweight' is, kan makkelijk
Zal morgenavond eens wat foto's uploaden (yep, Sleefke moet morgen werken ).
Mensen, bedankt voor de gezelligheid! Graag tot gauw!