Ondanks dta de cooper heerlijk reedt begon het na enige tijd toch te kriebelen..... iets minder kilometers of wat jongers zouleuk zijn, als een S dan mogelijk is zou nog leuker zijn.....en zo geschiedde.
Plannen zijn er genoeg, eerst ff"gewoon" genieten van het rijden in zo'n oranje monstertje....
Lekker Marcel, zo maak je nog een verkoper een beetje gek met 'ik zoek eigenlijk.....' en volgens mij nog geen 2 weken later een fijne MCS onder de billen
Congratzzzzz
Op een oranje staat dat beetje extra zwart hoogglans toch wel gaaf. Dus bij een bevriende schademan de boel zwart laten spuiten. Hier evne foto van voorzijde en sidemarkers....achterlichten, handgrepen en tankdop je glimmen net zo hard
stationair/ onder in toeren is de klank veel dieper; bovenin de toeren begint ie wat te "snerpen vergeleken met de standaard S.
over het geheel is ie wat makkelijker in het klapperen/roffelen.....
Mooi dat ie anders/beter klinkt met enkel de uitlaat vervangen zonder gelijk overdreven luid te zijn naar ik begrijp.
Wij hebben een F56 JCW en ik ben tevreden over het geluid. Enkel het knetteren in Sport vind ik wat te kunstmatig. Dat zou ik soms liever uit kunnen zetten maar dan moet alles gelijk in MID.