Naast dat het mooi voor de ogen is, zul je het ongetwijfeld ook in het remvermogen merken

Keep on modding

Dank je wel Patrick!pboy_00701 schreef: Staat er echt heel mooi bij zo![]()
Thanks voor de complimenten Daniël!Daniel_S schreef:Staat er netjes bij. Jaloers op de remmenset. Erg dik. Zoals je al aangeeft is een mini nooit ‘af’. Maar totaalplaatje is erg mooi!
Weer bedankt voor je enthousiaste reactie Jos! Leuk van je te horen en waardeer ik enorm!Baseman schreef:Een mega dikke en über gave modificatie Maurice, dit staat de clubman heel erg mooi.
Naast dat het mooi voor de ogen is, zul je het ongetwijfeld ook in het remvermogen merken![]()
Keep on modding
Dank je wel Glenn!
Dank je wel Laurent! Leuk om te lezen!MisterTUDOR schreef: ↑11 nov 2019, 13:57Net na dat je dacht dat er geen nettere Clubman R55 rondreed dan de jouwe.. maak je de jouwe gewoon meer af.
Chapeau Maurice! Knap en wat een mod.
Dank je wel Louis! Altijd mooi een compliment te ontvangen van iemand die zelf een waanzinnig fraaie MINI bezit. Hoe staat het met de GP2? Wordt er hard aan gewerkt of is het winterbreak? Ben benieuwd.
Hoi Milco. Het idee is om de mistlamp op dezelfde plek te houden maar met een witte reflector. Geen idee wat voor lichtbeeld dit oplevert maar ik hoop rood. Zal wettelijk gezien niet mogen dus moet even nadenken of ik dat wel wil. Voor de keuring zou ik de units kunnen wisselen (volgens mij 5 minuten werk).Schroefie schreef:Wederom mooie plannen Maurice, maar voor wat betreft het linker achterlicht, waar komt dan nu je mistachterlicht?
Onze sponsors